OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en positiv person med ett stort intresse för service, administration och kundsamtal? Vill du vara med och bidra till Libers framgångar? I rollen som Kundservicemedarbetare får du chansen att göra just det, och samtidigt ha ett väldigt roligt och utvecklande jobb. Sök redan idag!
Vad innebär rollen som Kundservicemedarbetare?
Det dagliga arbetet går först och främst ut på att ge professionell service och support och ta emot inkommande samtal, mejl och chatt tillsammans med trevliga kollegor. Utöver det kommer du att administrera och hantera ärenden du ansvarar för. Som Kundservicemedarbetare tillhör du kundserviceavdelningen och rapporterar till chefen för kundtjänst. Du kommer att arbeta i moderna och trivsamma lokaler i Solna.
Vem är du?
För att lyckas på Liber är det viktigt att du är positiv, kommunikativ och engagerad. Du har god känsla för service, administration och kundsamtal och uppskattar utmaningar i arbetet. Du störs inte av många intryck på samma gång, utan håller dig lugn även i pressade situationer.
Vi önskar även att du
* har arbetat inom kundservice tidigare
* talar och skriver svenska obehindrat
* har en god dator-och systemvana
* har lätt för att sätta dig in i nya arbetssätt och rutiner
Om Liber
I mer än 120 år har vi på Liber utvecklat läromedel, kurs- och managementlitteratur, tillsammans med de främsta forskarna, författarna och inspiratörerna i näringslivet. Utbildningsbranschen, och vi med den, befinner oss i en digital transformation vilket skapar nya fantastiska möjligheter att utveckla produkter och tjänster som maximerar lärande. Varje dag går vi på Liber till jobbet för att göra skillnad i människors liv, fast beslutna att leda utvecklingen inom utbildning och därmed bidra till ett Sverige där alla lyckas med sina studier. Vi står för likvärdigt lärande, där alla ska ha samma förutsättningar att utveckla kunskap, oavsett bakgrund. En Liberprodukt ska underlätta lärandet, locka till nyfikenhet och utmana läsaren att ställa nya frågor. När vi tillsammans förädlar idéer, forskning och kunskap till högkvalitativa produkter, tryckta som digitala, bidrar vi till ett demokratiskt och öppet samhälle. Och till kunskap som gör skillnad.
Övrig information
Tjänsten avser 37,5 h/vecka under kontorstider. Du blir anställd som konsult hos Barona och vi tillämpar kollektivavtal via Kompetensföretagen och Unionen. Detta är ett konsultuppdrag under augusti och september. Intervjuer hålls löpande och tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten kontakta carina.stjernström@barona.se eller sara.fogelberg@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!