OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundservice i världsklass- vill du vara en del av navet för att bidra till våra kunders kaffeupplevelse ☕️
Start: Enligt överenskommelse
Placering: Café Bars Service- & Logistikcenter Åby, Norrköping
Omfattning: Heltid, 100%
Arbetstider: Arbetstiderna varierar mellan kl. 07.30-17 då vår Kundservice är bemannad
Lön: Individuell lön
Rollen
Som en lagmedlem i vårt kundserviceteam är du en viktig spelare för att våra kunder ska få bästa möjliga service. Du arbetar proaktivt i vårt system Café Bar S.M.A.R.T och operativt genom att ombesörja dialog med kund via telefon såväl som mail. Dialogen med kund innebär beställningar, serviceärenden att koordinera våra kollegor i drift samt tekniskt stödja kunden i deras kaffelösning.
Din profil
Du har ett hjärta för människor, service och kontakt
Du ser lösning i varje utmaning och är proaktiv i ditt arbetssätt
🏻💻 Tekniskt intresse och digital nyfikenhet är goda egenskaper som kommer väl till pass här då du jobbar i flera system, nya smarta system men också några kluriga. Det är ett plus men inget måste om du jobbat i LIME, Field Service och Business Central
🇪 Du behärskar svenska väl i tal och skrift
🏽🎓 Du har gymnasieutbildning och har några års arbetslivserfarenhet
🏼 Du är kundorienterad och gillar att bygga relationer. Du jobbar för smarta, nytänkande arbetssätt som underlättar för Café Bar såväl som för kunden
️ Gillar du dessutom gott kaffe - då kommer du gilla att jobba med oss! Vi har också bubbligt vatten, smakrikt te och choklad & kakor att stilla sockersuget med
Vi på Café Bar
På Café Bar har vi tre värdeord - Glädje, Kompetens och Lönsamhet - som alltid finns med i alla beslut, stora som små. För att nå våra mål och uppfylla vår vision så är våra värderingar grunden och det som driver oss framåt. Genom dessa vill vi att du är med och bygger vår kultur samt levandegör det i mötet med kollegor och kunder varje dag.
Vi är ett hårt arbetande team över hela landet som känner stolthet över att bidra med gott kaffe som en central upplevelse för våra kunder. Engagemang ger glädje, och glädje ger effektivitet med nöjda kunder som resultat!
Teamet
Kundservice på Café Bar tillhandahåller service inom;
- Dialog med våra kunder och kollegor via telefon, mail och chatt
- Stödjer i tekniska utmaningar och guidar såväl kunder som kollegor till lösning
- Distribuerar ordrar, följer upp kampanjer och arbetar aktivt med merförsäljning
- Svarar på frågor kring produkter, fakturor och avtal
- Följer, arbetsfördelar och koordinerar kollegor till våra kunder
Teamet består av sex medarbetare i motsvarande roller som alla är placerade på vår enhet i Åby. Ulrika är Chef för Kundservice och leder samt fördelar arbetet i teamet. Hon blir din närmsta ledare på Café Bar. Tillsammans jobbar teamet nära flera roller i organisationen så som säljsupport, drift, säljorganisation och chefer.
I denna rekrytering arbetar vi med löpande urval, därför kan tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Café Bar är på en spännande resa - kundlöftet och passionen har sedan start varit att alltid, till alla servera den perfekta koppen kaffe, oavsett var du befinner dig i Sverige. År 2017, i samband med företagets 30-årsjubileum, återtogs ursprungsnamnet Café Bar.
Företaget är svenskt och omsätter drygt 460 miljoner, är rikstäckande och består av över 220 anställda på 29 orter, allt med syfte att komma nära kunden. Café Bar tillhandahåller kaffelösningar, ingredienser och service av högsta klass och har alltid egen personal med hög kompetens som utför samtliga delar av leverans till kund.
För mer information om oss - www.cafebar.se
Genom Huset Invest har Café Bar en stark och långsiktig ägare med ett stort nätverk av företag och personer verksamma inom olika branscher. För mer information - www.husetinvest.se