OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
OM DUSTIN
Dustin is a leading online IT partner in the Nordics and the Benelux. We help our customers to stay in the forefront by providing them with the right IT solution for their needs.
We offer approximately 280,000 products with related services to companies, the public sector and private individuals. Sales for the financial year 2020/21 amounted to approximately SEK 15.9 billion and just over 90 per cent of the revenues came from the corporate market.
Dustin has approximately 2,400 employees who are passionate about and believe in technology and the possibilities it offer. The company has been listed on Nasdaq Stockholm since 2015 with headquarters in Nacka Strand just outside central Stockholm.
Vill du jobba i en kundnära roll, där du levererar service i världsklass, samtidigt som du får vara med i olika utvecklingsprojekt? Söker du även en möjlighet att jobba på distans? Då är det här jobbet för dig!
OM TJÄNSTEN
Dustin är en ledande onlinebaserad IT-partner i Norden och Benelux som ligger i framkant med rätt IT-lösning, vid rätt tidpunkt och till rätt pris till sina kunder. De har en härlig arbetsmiljö där de ser till att varje unik medarbetares behov premieras. Här välkomnas du till fantastiska lokaler i Nacka strand med utsikt över vattnet, men trivs du bäst med utsikten från ditt eget köksfönster går det minst lika bra. Dustin ligger i framkant när det gäller remote first och tillämpar en hybrid arbetsplats.
I rollen som Customer Service Representative kommer du att tillhöra det Svenska Customer Service teamet. Teamet är ett av Dustins sex nordiska kundserviceteam och består av 10 härliga kollegor. Tillsammans kommer ni att besvara inkommande frågor från både Dustins privatkunder samt small/medium företagskunder. Ärendena varierar mycket och är av bred karaktär, det kan handla om allt ifrån produktfrågor, garantiärende till felanmälningar mm. Dina främsta verktyg är telefon och mejl. Vid behov kommer du även vara behjälplig för Dustins övriga nordiska kunder.
Det kommer även vara möjligt att under kundservices lågsäsong (perioden mars-sep) vara med och delta i spännande utvecklingsprojekt för organisationen!
VEM ÄR DU?
Vi söker dig med hög servicekänsla och som alltid levererar över kundernas förväntningar. För dig är det viktigt att avsluta påbörjade uppgifter och du bidrar även till att nå såväl gemensamma som individuella mål. Du föredrar även att vara del av en gemenskap och att jobba i team. Dessutom har du inga problem med att rycka in och stötta såväl kollegor som andra avdelningar när du ser att behov finns.
För att trivas i rollen bör du tycka om när det händer mycket att den ena dagen inte är den andra lik. Vidare har du en positiv inställning och motiveras av förändringar. Struktur i all ära, men för dig är det lika naturligt att vara flexibel i ditt arbetssätt och du kan lätt växla om och ta dig an nya uppgifter. Dustin är just nu inne i en spännande utvecklingsfas och vi ser därför att du gärna är med och uppmuntrar till nya idéer och förslag. Dustin är ett företag att växa tillsammans med!
Vidare ser vi att du:
• Är flytande i svenska i tal och skrift, samt god förståelse i engelska i tal och skrift
• Har en god dator- och systemförståelse
• Är nyfiken på teknik
• Meriterande med övriga nordiska språkkunskaper
•
•
VI ERBJUDER DIG
Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig.
PRAKTISK INFORMATION
Start: Omgående, enligt överenskommelse
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Stockholm, Nacka Strand (Hybrid arbetsplats)
Arbetstider: mån-fre 8-17
Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se
OM WORKZ
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.
Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.
Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ulrica Engbrink
Jonas Norén
Emmy Angeklint
Sanna Larsen
Daniel Topic