OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ansök snabbt här!... eller på vanligt sätt längre ned.
Nu söker vi fler härliga medarbetare till Ecsters kundservice. Som kundservicemedarbetare har du ett stort ansvar som Ecsters ansikte utåt och vi söker dig som är driven, ansvarstagande och kvalitetsmedveten samt alltid sätter kunden i fokus. Ecsters huvudkontor ligger i Stockholm.
Arbetsbeskrivning
Som kundservicemedarbetare ansvarar du och dina kollegor för att leverera hög service till våra kunder med telefonen som arbetsverktyg, arbetet är dynamiskt och ingen dag är den andra lik. Du kommer att via telefon lösa våra kunders ärenden genom att informera, vägleda och ge tips om relevanta produkter och tjänster utifrån kundernas önskemål och behov.
I denna roll är det viktigt att du tycker om att arbeta med service, är lösningsorienterad och har ett stort fokus på att leverera en hög kundnöjdhet.
Vem är du
Som person är du strukturerad, har hög arbetsmoral, är nyfiken och trivs i en roll där du självständigt får ta dig an och lösa kundernas ärenden på ett professionellt sätt. Du är duktig på att uttrycka dig i både tal och skrift. Har du redan erfarenhet av kundservice och merförsäljning är det meriterande - men det viktigaste är din drivkraft och att du trivs med att arbeta självständigt, samtidigt som du stöttar och får stöd av dina kollegor, allt med kundens bästa i fokus.
Vi erbjuder dig
Ecster är inne i en mycket spännande fas, vi förändras och utvecklas med stort fokus på kundupplevelsen. Tjänsten inleds med en gedigen introduktion och utbildning för att du ska få alla förutsättningar att lyckas i din kundserviceroll. Med hjälp av dina kollegor får du kunskap kring hur vi arbetar med telefonen som arbetsverktyg. Dessutom får du en engagerad chef som brinner för att utveckla dig till din fulla potential.
Om företaget
Ecster erbjuder betallösningar för både säljföretag och konsumenter Vi hjälper säljföretag att hitta rätt betallösningar och skapa bättre köpupplevelser genom hela köpet. Målet är att skapa nöjda och återkommande kunder, oavsett när och var affären äger rum. Till våra konsumenter erbjuder vi betaltjänster som ger bättre koll på inköpen och ökat köputrymme.
Ecster har valt att arbeta med bemannings- och rekryteringsföretaget Next u i denna rekrytering. Välkommen med din ansökan!
Next u är rekryterings- och bemanningsföretaget som tittar på människor, inte papper. Vi vet att det är människor som gör skillnaden mellan bra företag och fantastiska företag. Det är därför vi arbetar med videobaserade tjänster. Då får du en mer rättvis bild av både kandidater och jobb - inte bara tjusiga ord i ett CV eller i en annons.
Sökord: kundservice , kundtjänst , kundsupport , kundservicemedarbetare , kundsupportmedarbetare , kundtjänstmedarbetare , support, merförsäljning , service , kundcenter , kundservicearbetare , handläggare , handläggning , service, serviceyrke, kundbetjäning, kundhantering, kundbemötande, service minded, lediga tjänsterAnsök snabbt här!... eller på vanligt sätt längre ned.
Kontaktpersoner på detta företaget
Ingela Haglund
070-770 31 21
Stefan Lidén
070-7709320
Sandra Gustavsson
070-770 31 20
Rekryterare/Konsultansvarig Ingela Haglund
070-770 31 21
Rekryterare/Konsultansvarig Sandra Gustavsson
070-770 31 20
VD Stefan Lidén
070-7709320
Rekryterare/Konsultansvarig Agnes Reuterskiöld
0707 703 120
Rekryterare/konsultansvarig Anneli Grundfelt
070-7707896
Rekryterare/konsultansvarig Stefan Lidén
070-7709320
Rekryteringsassistent Jenny Solum
070-7707896