Kundservicemedarbetare; Dansktalande Helsingborg

Arbetsbeskrivning

K2C in Sweden AB är ett företag inom contact center-branschen som präglas av teknisk innovation och en unik känsla för service i alla former. K2C vill vara med och sätta en norm för hur god kundservice ska bedrivas i Norden. Till vår hjälp har vi våra kunder, som liksom vi, har lång erfarenhet inom branschen. Våra medarbetare brinner för utveckling, service och gemenskap.

Våra värderingar på K2C är Kundfokus, Affärsmässighet, Mod, Kreativitet, Engagemang och Handlingskraft. Givetvis önskar vi att även du ser dessa grundstenar som en självklarhet i det dagliga arbetet och att dessa efterlevs.

Vi söker nu omgående 1 person inför en utbildning med start 9:e Juli. Utbildningen kommer ske under kontorstider 08-17.


VI ERBJUDER:
Vi erbjuder en flexibel arbetsplats med innovation, glädje och service. Arbetsuppgifterna består av hantering av bokning och kundservice för ett företag inom hotellbranschen vid inkommande samtal och e-post (inte telemarketing). Vi arbetar också med kunder inom många olika branscher vilket ger dig som medarbetare möjlighet att utvecklas inom de områden som du brinner för. Framöver kommer även andra uppdrag att bli aktuella.

Anställningen är på timmar på 6 månader, ett 832-avtal, timmarna kan variera per vecka, men schema läggs 4 veckor framför. Arbetstiden varierar från kl 8-20 vardagar samt lördagar 8-14.

VI SÖKER:
Dig som är säljande, serviceminded och engagerad. Vidare ser vi det som en självklarhet att du är seriös i ditt framträdande och har viljan att vidareutvecklas. Erfarenhet av kundtjänst är en merit men ej ett krav då du erhåller intern utbildning. Korrekt danska i tal är ett absolutkrav (observera) och skrift är starkt meriterande. Vi tar även samtal på engelska. Det är ett stort plus om du även kan svenska.

Vi har en utbildning som startar den 9:e Maj. Därför kommer vi hålla intervjuer löpande. Utbildningen är heltid under 1 veckas tid.

Du är välkommen med din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Operativ chef Rebecka Bolmsjö
042-453 42 10
Operativ chef Rebecka Bolmsjö
042-4534210 0762-170624
VD Annette Lahti
0766-201023
Affärsutvecklare Marie Eklund
0708-326599
Operativ chef Rebecka Acklid
042-453 42 10
Operativ chef Rebecka Acklid
042-4534210 0762-170624
Rekryteringsansvarig Andreas Adelborg
042-4534216 073-3586162
Rekryteringsansvarig Jenny Wernberg
042-4534269
Jane Therkildsen
042 4534200
Vicktoria Vigren
042-453 243

Sammanfattning

  • Arbetsplats: K2C IN SWEDEN AB Helsingborg
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 24 juni 2015

Besöksadress

Kanongatan 157
Helsingborg

Postadress

Kanongatan 157
Helsingborg, 25467

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024