Kundservicemedarbetare deltid/ timanställning

Kundservicemedarbetare deltid/ timanställning

Arbetsbeskrivning

Du får chansen att vara med i en expansiv fas på vår resa som också kommer innebära mycket personlig utveckling, här vill man vara! Hos oss får du jobba med ett socialt team som präglas av gemenskap och alltid med energin på topp. Vi som jobbar på DigitalTolk är också glada och stolta att kunna få vara med och göra skillnad i våra kunders vardag.
Om oss:
Vi på DigitalTolk är glada och stolta att kunna få vara med och göra skillnad i människors liv genom våra tjänster. Sedan starten 2015 har vi vänt uppochner på tolkningsbranschen på många sätt. Vi är det enda företaget som har fullt automatiserat matchningsprocessen för bästa och snabbaste matchning. Vi har haft en tillväxt på över 2.800 procent de senaste fyra åren och blev 2021 utnämnda till DI's Supergasell och Sveriges snabbast växande företag. Vi har också blivit utsedda till en av Sveriges fem mest innovativa startups och vinnare av Post- och telestyrelsens innovations tävling "Bäst i branschen"
DigitalTolk ämnar leda utvecklingen av artificiell språkintelligens och tänker fortsätta skapa möjligheter för människor att mötas, få rätt hjälp och stöd. Vi är ett dynamiskt företag där innovation är kärnan i det vi gör. Vi erbjuder dig att vara en del av en expansiv fas i vår fortsatta resa.
Om rollen:
Vi söker nu fler medarbetare till vår Kundservice som vill leverera wow- service! Här får du vara med att hjälpa människor varje dag genom innovation och tech. Som en del av vårt team kommer du att vara en viktig del av våra kunders resa varje dag. Du får möjligheten att lösa problem, ge support och skapa positiva upplevelser för våra kunder genom att använda dig av de senaste tekniska lösningarna.
Ta emot samtal/ mail/ chattar från kunder, tolkar och nya kunder.
Skapa en kund-och tolkupplevelse i världsklass
Hjälpa till att tillsätta bokningar.

Träffa en framtida kollega: https://www.digitaltolk.se/cliffers/liam
Vem vi söker:
Du går den extra milen för att ge outstanding service, du är en initiativrik, noggrann och ansvarsfull lagspelare som drivs av att göra skillnad och att tillsammans med kollegorna hitta de bästa lösningarna. Du drivs av att bygga relationer genom att ständigt vara nyfiken och genom din fantastiska kommunikationsförmåga. Du sätter våra kunder och tolkar i första rummet. För dig är det självklart att vara positiv och ambitiös, du vill utvecklas och lära dig mer samt dela med dig av din kunskap till dina kollegor.
Du formulerar dig felfritt i skrift och tal både på svenska och engelska.
Du är flexibel och trivs i en innovativ miljö.
Tar initiativ, är en problemlösare och kommunikativ.
Meriterande om du har erfarenhet av att jobba med service via telefon.

Övrigt:
Tjänsten avser vid behov / timanställning.
Start: omgående.
Placering: Stockholm, Slussen

Sammanfattning

  • Arbetsplats: DigitalTolk STOCKHOLM
  • 1 plats
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 maj 2024
  • Ansök senast: 12 juni 2024

Postadress

Hälsingegatan 49
STOCKHOLM, 11331

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024