OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Med över 20 års internationell erfarenhet är Teleperformance Nordic AB idag en av de ledande aktörerna på marknaden för Kundservice, Telemarketing och CRM - lösningar.Vi ingår i den internationella koncernen SR Teleperformance med säte i Paris.Koncernen har ca 75 000 medarbetare , 281 contact center representerat i 45 länder och är därmed världens största och mest vitt spridda callcenterföretaget idag.Vi söker dig som vill jobba med en av Sveriges största digital-tv leverantörer!I din roll som kundservicemedarbetare på Teleperformance kommer Du främst arbeta med inkommande samtal, förfrågningar, fakturafrågor, ordermottagning, välkomstsamtal samt reklamationer.Det vill säga ge den bästa möjliga service och lösa kundens problem.Du kommer att genomgå utbildning för att lära dig allt om uppdraget. Vi söker dig som är mycket serviceminded, framåt och har rätt attityd.Meriterande är om du har tidigare erfarenhet från kundservicearbete och/eller försäljning.Du har goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift.Vi tror även att du har ett intresse för ny teknik samt har viss datorvana.Som person är du: - kommunikativ och lyhörd.- serviceminded och har god problemlösningsförmåga.- målinriktad och har en stark vilja att utvecklas.- utåtriktad, resultatmedveten, initiativrik samt ha lätt för att samarbeta och skapa goda relationer.- har säljförmåga.
Kontaktpersoner på detta företaget
Sofie Mortensen
46702-452535
Tove Fröman