OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med kundservice och support för Orrefors Kosta Boda AB? Nu söker vi en serviceminded kundtjänstmedarbetare med drivkraft, passion och kundfokus. Är du den vi söker?
Tjänsten är en heltidstjänst i Kosta.
Din roll
Hantera kundtjänstärenden för e-handel och butik via mejl och telefon
Hantera kundtjänstärenden för vårt community/lojalitetsprogram via mejl och telefon
Support vid behov för övriga säljkanaler samt bistå i särskilda ärende/projekt för administration av det digitala flödet: e-handel
Stötta upp i övriga kundtjänstärenden
Kvalifikationer
Vi söker dig som drivs av att lösa våra kunders frågor. Du som söker har tidigare arbetserfarenhet inom kundservice och avslutad gymnasial utbildning. Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska. Du är en person som är tillmötesgående och du har ett intresse av att ha kunden i fokus. Du trivs i en roll som ger dig möjlighet att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och du kan strukturera ditt arbetssätt för att driva dina uppgifter framåt.
Ansökan
Låter det spännande? Ansök redan idag! Urval och intervjuer sker löpande. I din ansökan ber vi dig inkludera CV och personligt brev.
Du kan också registrera din ansökan med din LinkedIn profil. Har du frågor om tjänsten kontakta vår ansvariga kundservicechef, Susanne Kapteijn, susanne.kapteijn@orrefors.se
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Design & Assortment Manager Johan Linde
0723-83 66 21