OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Brinner du för kundnöjdhet? Trivs du i en varierad roll med högt tempo? Vi söker en kundservicemedarbetare till vårt team för faktura och avtalsfrågor.
Om oss
AddSecure är en ledande europeisk leverantör av säkra IoT-uppkopplingar och end-to-end lösningar. Vi hjälper våra kunder att optimera sin verksamhet, skapa affärsvärde och säkra viktiga funktioner.
Inom affärsområdet Smart Alarms tillhandahåller vi säkra och pålitliga kommunikationslösningar mellan larmsystem och larmcentraler för att skydda liv, hem, företag och tillgångar.
Idag är vi 10 personer i det kundserviceteam som hanterar faktura- och avtalsfrågor. Vi har olika erfarenheter och bakgrund men alla arbetar för att ge bra och snabb service. I vårt team är det en självklarhet att fråga om högt och lågt och att vi hjälper varandra i gruppen.
Om jobbet
I rollen som kundservicemedarbetare faktura/avtal har du kontakt med våra kunder samt internt med andra avdelningar via telefon och mail i syfte att hantera ärenden gällande avtal och fakturor:
Några av dina arbetsuppgifter:
- Upprätta avtal i affärssystem och CRM system
- Ge support inom fakturering och avtalsadministration
- Administrera kunder i vårt CRM system
Om dig
För att lyckas i rollen tror vi att du har en utåtriktad personlighet och sätter kundens behov i centrum. Du har driv och tycker om att samarbeta med andra för att uppnå gemensamma mål. Vi ser också att du har:
- 3 års erfarenhet från kundnära arbete tex kundservice
- God datorvana och lätt för att lära dig nya system
- Minst avslutad gymnasieutbildning med fördel ekonomisk inriktning
- Erfarenhet av Salesforce eller Navision (meriterande)
- Erfarenhet från administrativt arbete - gärna faktura och avtal (meriterande)
Dina kontakter kommer att vara svenska och internationella så du behöver behärska både svenska och engelska mycket väl i tal och skrift.
Vi erbjuder
Våra anställda är vår största tillgång! För oss på AddSecure är det av stor vikt att bygga en kultur där våra medarbetare trivs och vill prestera. Våra värdeord enkelhet, kundfokus, laganda och samarbete, är viktiga för oss och vi vill att alla som arbetar på företaget är med och bidrar till dessa.
Vi erbjuder en fascinerande och utmanande roll i en dynamisk miljö som garanterar mångfald och mångsidighet. Du kommer att ingå i ett motiverat team i ett internationellt företag.
Tjänsten är på heltid med placering på vårt huvudkontor i Stockholm, Hägersten.
Om processen
Vill du vara med på vår resa? Vi ser fram emot din ansökan som du sänder oss genom att bifoga ett CV och svara på några frågor nedan. Ansök så snart som möjligt - vi intervjuar kandidater löpande.
Vi kan inte ta emot ansökningar via e-post och vi kräver inget personligt brev.
För mer information om tjänsten kontakta Frida Wictor, Team Manager Invoice, frida.wictor@addsecure.com.
Vi arbetar kompetensbaserat genom hela processen och det inkluderar arbetspsykologiska tester, intervjuer och referenstagning. Därför använder vi Alva Labs bedömningsmetoder för att identifiera de kandidater som kommer att trivas och passa in i rollen.
Vi utför bakgrundskontroller av alla våra anställda, och du måste vara berättigad att arbeta i Sverige. Denna tjänst är säkerhetsklassad och en säkerhetsprövning kommer att genomföras i enlighet med säkerhetsskyddslagen.
addsecure #joinaddsecure #forasaferandsmarterworld #smartertogether #ioT #alarms #customerservice #customersupport #invoice #kundservice