OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För oss på Synsam är kunden nr 1 och vi är därför väldigt glada att vi under våren kommer att bygga upp vår viktiga kundservicefunktion i Östersund - nu står vi redo att med öppna armar välkomna dig som vill vara med oss från start!
Vi söker dig som med ett stort driv, serviceanda och engagemang vill ge Synsams kunder världens bästa service via telefon, mail och chatt.
Som Kundservicemedarbetare är din främsta uppgift att säkerställa nöjda kunder i hela Norden. Din uppgift är väldigt viktig - att hjälpa kunder med positiv inställning, hög professionalitet och kvalitet samt leverera ett kundbemötande i världsklass.
I rollen kommer din huvudsakliga arbetsuppgift vara att besvara ärenden från våra kunder via telefon, chatt och mejl. Du kommer att få en gedigen utbildning gällande produkter och tjänster och tillsammans med ditt team och teamledare kommer ni ha en tät dialog för att nå din fulla potential inom kommunikation och kundbemötande.
Vem är du?
Vi tror att du har bäst förutsättningar att lyckas i denna roll om du har:
Behärskat finska och svenska obehindrat i tal och skrift
Erfarenhet av kundservice sedan tidigare
Det är meriterande med erfarenhet från kundtjänst/callcenter
Har du supporterat ärenden kring abonnemang och fakturor är detta extra meriterande
Datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet
Minst gymnasiekompetens och gärna inriktning ekonomi (ej krav)
Som person ser vi att du har ett starkt inre driv och att ge bästa möjliga service är det viktigaste för dig. Du sätter stor stolthet i att ge kunder bästa möjliga hjälp med sina utmaningar. Vidare ser vi att du både ger och får energi i samspel med andra människor och är en utpräglad lagspelare. Du har en självsäkerhet blandat med ödmjukhet och flexibilitet som gör att du kan fatta beslut som blir bra för alla berörda parter. Dessutom är du kommunikativ och kvalitetsmedveten och van att arbeta i ett högt tempo med uppsatta mål.
Varmt välkommen med din ansökan!