Kundservicemedarbetare för chatt och e-mail (Start 20 juni)

Kundservicemedarbetare för chatt och e-mail (Start 20 juni)

Arbetsbeskrivning

Söker du nya utmaningar att starta sommaren med och söker något långsiktigt som sträcker sig över hela sommaren och även bortom sommaren? Då är detta tjänsten för dig! Xzakt Gävle växer och vi söker fler medarbetare som vill lära sig rollen som kundservicehandläggare och arbeta med ett spännande uppdrag och kund som expanderar.

Fyra frågor till dig som överväger söka detta jobb,

- Är du väldigt trygg i det svenska och engelska språket i tal och skrift?
- Kan du skriva 30-40 ord i minuten på tangentbord? (Är du osäker? Testa här (https://www.typingtest.com/)!)
- Vill du arbeta med ett skönt gäng tillsammans på ett spännande uppdrag?
- Tycker du att det vore spännande utöver ordinarie lön tjäna provision och bonus kopplat till merförsäljning?


Om du svarat ja på samtliga frågor, då vill vi gärna träffa dig!

Som handläggare på Xzakt i denna roll arbetar du för att hjälpa privat- och företagskunder för en av våra uppdragsgivares räkning över chatt, e-mail och telefon. Deras ärenden kan vara allt från enklare felsökning till fakturafrågor till beställningar och köp av tjänster. Det är inkommande ärenden och befintliga eller blivande kunder som kontaktar oss och vi tar emot deras frågor, funderingar och önskemål.

Det innebär att du tar ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt. Våra kunder ska alltid få ett trevligt personligt bemötande och vi ska alltid se till att lösa kundens ärende. Professionalism, service, engagemang och energi är viktiga ledord för oss i vår kundkontakt.

För att trivas hos oss är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas och lära dig nya saker.

Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang.

För att lyckas i rollen ser vi att du,
- Är serviceinriktad och alltid strävar efter att ge det lilla extra till kunden
- Är målinriktad och drivs av att se resultat i ditt arbete
- Har förmåga att hantera flera saker samtidigt och kan behålla lugnet i stressiga situationer
- Har en personlig mognad och god kommunikationsförmåga
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift

Xzakt Kundrelation är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig!

Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp. Du startar tjänsten med en introduktion och utbildning i uppdraget.

Vi har kollektivavtal. För oss är det dock viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning.

Generellt kring tjänsten,

- Heltid, 40 timmar arbete per vecka.

- Timanställning inledningsvis med behov på heltid med möjlighet till tillsvidareanställning därefter.

- Timlön under 24 år gammal är 110,18 kr per timme, över 24 år har 127,66 kr per timme. OB-ersättning tillkommer och likaså ev. bonus och provision.

- Utbildningsstarten är 20 juni, måndag

- Öppettider är preliminära men just nu, måndag - fredag 08:00 - 18:00. Tiderna kan ändras.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 juni 2022
  • Ansök senast: 26 november 2022

Besöksadress

Hälsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

Hälsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb