OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund som är ett bostadsbolag i Stockholm behöver nu stärka upp sitt team med en erfaren kundservicemedarbetare. Vi söker därför dig som är en effektiv person som brinner för att ge god service och som är specialist på att möta kunden i telefon och via mejl.
Uppdragsperiod: 01-feb-2021 t.o.m. 31-jul-2021
Omfattning: 50-75%. Det finns även goda möjligheter att utöka arbetstimmar löpande vid behov.
Om uppdraget
Som konsult hos vår kund kommer du att arbeta med att bemöta kunder och ge service via telefon och mejl. Du kommer ha telefonen som ditt huvudsakliga verktyg men kommer även arbeta i CRM-system. Du kommer att få en introduktion under 15 arbetsdagar och förväntas därefter arbeta självständigt för att nå uppsatta mål.
Ett krav för detta uppdrag är att du kan arbeta minst 20 timmar per vecka utifrån följande tider och från verksamhetens behov. Måndagar minst 7 timmar mellan kl: 07.15-17.30. Tisdag - torsdag 08.00-13.00 alt 09.00-14.00. Vid behov kan eftermiddagar och även fredagar förekomma. För detta uppdrag garanteras minst 25 timmars arbetsvecka.
Med anledning av Covid-pandemin är arbetet till större del förlagd hemifrån. Du behöver därför ha en stabil internetuppkoppling i hemmet.
Om dig
Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av kundhantering via telefon och i digitala kanaler. Du har även erfarenhet av att arbeta i CRM-system. Du är bra på att kommunicera och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du ödmjuk och servicemedveten samt bekväm i att kunna hantera missnöjda kunder.
Process och ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Vi tar referenser på slutkandidat.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Corazon Wiksell på 070-5869311.