OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund som är ett bostadsbolag i Stockholm behöver nu stärka upp sitt team med en erfaren kundservicemedarbetare på deltid. Vi söker dig som är en effektiv person som brinner för att ge god service och som är specialist på att möta kunden i telefon och via mejl.
Uppdragsperiod: 01-jul-2021 - 30-jan-2022
Om uppdraget
Kundcentret är förvaltningens förlängda arm och bidrar med att möta kunden på ett effektivt sätt med ett bemötande i världsklass. Enheten består idag av en chef, en teamledare, en samordnare och 9 medarbetare och ytterligare 4 extraresurser som hanterar ca 12 000 ärenden varje månad där det övergripande målet är att 85% ska komma fram på telefonen inom 180 sek.
Vår kund är nu i behov av en medarbetare på deltid som kan stötta verksamheten vid toppar och behov. Ett krav för detta uppdrag är att du kan arbeta minst 20 timmar per vecka utifrån följande tider och från verksamhetens behov:
Hela Måndagar samt förmiddagar Tisdag - Torsdag. Vid behov kan eftermiddagar och även Fredagar förekomma. För detta uppdrag garanteras minst 35 timmars arbetsvecka under introduktionen som är ca två veckor.
Med anledning av Covid19-pandemin är arbetet till större del förlagd hemifrån. Du behöver därför ha en stabil internetuppkoppling i hemmet. På arbetsplatsen är det ett krav att bära munskydd förutom vid ensamarbete i eget rum.
Om dig
Vi söker dig som är självgående och har tidigare erfarenhet av kundhantering via telefon och i digitala kanaler. Du är en god kommunikatör och behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Som person är du servicefokuserad och har goda erfarenheter av att hantera missnöjda kunder och svåra samtal.
Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Lina Widevall på 070-4993800.