OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är en effektiv person som brinner för att ge god service och som är specialist på att möta kunden i telefon och i digitala kanaler. Uppdraget är planerat att starta omgående och pågå till och med den 31 Augusti 2023, med möjlighet till förlängning.
Uppdragsbeskrivning
Uppdraget är att svara i telefon, mail och chatt. Även kunna hantera lättare administrationsuppgifter såsom listor som ska registreras. Kundservicemedarbetare ska kunna manövrera en god service till vår kunds kunder i telefoni, chatt och mail, hålla sig uppdaterade kring vårt utbud (produkter och tjänster), god systemkunskap (lätt för att se hur system ska användas), kunna formulera sig i skrift och hög grad av samarbetsförmåga.
Stresståliga och förändringsbenägna personer krävs inom en kundservice i energibranschen. Kundens värdeord är mod, ansvar och engagemang och dessa är vägledande i deras arbete. Viktigt i uppdraget är också att bidra till att utveckla deras kundservicefunktion.
Om dig
Vi söker dig som är ansvarstagande i din yrkesroll och som ser lösningar hellre än problem. Du ska kunna bemöta kunderna med en trevlig attityd och vara serviceinriktad. Utöver detta ser vi gärna att har en god samarbetsförmåga. För att axla rollen som kundservicemedarbetare bör du också ha tidigare erfarenhet av kundservice.
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av energibranschen eller annan teknisk supporterfarenhet som har krävt komplexa samtal. Det är även meriterande om du har förmågan att kunna hantera komplicerade kundsamtal.
Övrigt
-
Start: Omgående
-
Slut: 31-08-2023 med möjlighet till förlängning
-
Placering: Lund
-
Omfattning: 100%
Ansökan
Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning på slutkandidater är en del av processen.
Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till Sanna Jurén på 072 897 82 65.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?