Kundservicemedarbetare för kunds räkning

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten:

Vi söker nu för kunds räkning en kundservicemedarbetare. Tjänsten innebär att du ansvarar för att ta hand om företagets kundtjänst. Detta innebär att du arbetar med kundkommunikationen på företaget samt en del administration. Du kommer bemöta kunderna med lyhördhet och god serviceanda via olika kontaktkanaler. Du arbetar både självständigt och i ett nära samarbete med dina kollegor. Kontoret är beläget nära kommunikationer i Alvik.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Ta emot inkommande samtal från kunder via telefon och webchat
- Hantera företagets mail och besvara kunders frågor
- Övrig administration

Krav:

För att lyckas med detta uppdrag är du en person som trivs med att arbeta administrativt och med mycket kundkontakt. Du är ansvarsfull och pålitlig, vidare tror vi att dukommer att bidra meden glad och positiv stämning till teamet.

Erfarenhet ifrån arbete med kundkontakt

Svenska i tal och skrift

Flytande i engelska

Lätt att arbeta i och lära sig nya system

Meriterande:

Erfarenhet av att ha arbetat med kundtjänst

Arbetstider, tillträde och omfattning:

Arbetstiderna är under måndag till fredag, kontorstider med möjlighet till flexibilitet. Start för tjänsten är omgående och vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande. Tjänsten är ett konsultuppdrag som initialt löper på i 6 månader med stor möjlighrt för vidare anställning hos kund.

Hur söker du?

Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på madelaine.roosmark@hero.se.

Vi ser fram emot att läsa din ansökan!

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 30 april 2019

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Innesäljare

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024