Kundservicemedarbetare för Norge

Arbetsbeskrivning

Vi söker kundservicemedarbetare för Norge.
Vi söker dig som är kommunikativ, positiv och energirik. Du är lyhörd och serviceminded men samtidigt målinriktad.
Du ska gilla att jobba mot tydligt uppsatta mål och vill utvecklas och prestera resultat.
Önskvärt med gymnasiekompetens eller motsvarande, och grundläggande datakunskaper.
Egenskaper: Noggrann, serviceminded, stresstålig och gilla att arbeta via telefon/mail.
Goda kunskaper i Norska i både tal och skrift. Tekniskt intresse önskvärt.
Då NetOnNet har Engelska som koncernspråk bör även denna vara god.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av:
Ta emot inkommande samtal/mail. Hantera serviceärenden, reklamationer osv.i arbetet som telefonsupport är det viktigt att du är serviceinriktad samt har hög social kompetens. Du ska ha god datavana. Positivt är även om du tidigare har vana från yrke där du haft kontakt med kunder via telefon/mail.

Kontaktpersoner på detta företaget

HR Avdelning Caroline Tran
070-490 9698
Christer Lindqvist
033-488 400
Pierre Skoog
033-488 400
Peter Thorell
033-488 400
Calle Flyberg
033-488 400
Johan Österberg
033-488 400
Mattias Johansson
033-488 400
Torvald Pålsson Stråe
033-488 400
Marina Davarinou
033-488 400
Mattias Johansson
033-488400

Sammanfattning

  • Arbetsplats: NetOnNet AB
  • 1 plats
  • Heltid
  • Publicerat: 15 maj 2008
  • Ansök senast: 10 juni 2008

Besöksadress

Tjälvegatan 5
None

Postadress

Tjävlvgatan 5
LINKÖPING, 58278

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010