OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kundservicemedarbetare Norge
Ort: Stockholm | Omfattning: 100% | Start: Maj 2021 | Sista ansökningsdag: 15 april 2021
Varför vi finns och hur vi jobbar
Hela grunden till vår existens bygger på vår passion för friluftsliv. Vi vill göra vardagen till ett äventyr oavsett om det handlar om att plocka svamp runt husknuten eller att bestiga berg i Sarek. Vår strategi går ut på att arbeta som en platt organisation där alla kan prata med alla och vi når våra mål tillsammans. Som företag ska vi alltid gå vår egen väg, vara tydligt kostnadsmedvetna och vår miljöprofil ska vara glasklar.
Om rollen
Vår kundservice består av ett team som stöttar och hjälper varandra varje dag. Nu söker vi dig som vill ansvara för våra norska kunder. Under sommaren 2021 kommer vi börja etablera oss i Norge och vi söker dig som vill vara med på oss på den här resan redan från start.
Detta ingår i din roll:
Ditt fokusområde kommer att vara våra kunder i Norge, men du kommer också att vara involverad i Ecomteamet för uppgifter som översättningar för vår webbplats och nyhetsbrev.
Arbeta i tvärfunktionella team för Naturkompaniet Norge
Representera företaget och sprida vår filosofi till besökare i butik och online
Du kommer att dela med dig av din kunskap om våra produkter och din passion för friluftsliv med våra kunder
Arbeta i flera system som t.ex. Microsoft Dynamics AX2012
Omfamna och vara en förebild i The Naturkompaniet Way; du representerar en organisation som firar kvalitet, hållbarhet och att göra affärer på rätt sätt
Om den vi söker
För att klara av rollen hos oss behöver du ha:
Du talar flytande norska och engelska (verbalt / skriftligt), du kommunicerar med empati och förståelse. Helst talar du också svenska.
Du har tidigare erfarenhet av att jobba med service, företrädelsevis inom kundservice.
Viss erfarenhet av att arbeta i olika affärssystem, det är jättebra om du har viss erfarenhet av t.ex. Microsoft Dynamics AX2012
För att trivas hos oss tror vi att:
Natur, friluftsliv och hållbarhet ligger dig varmt om hjärtat. Din drivs av en önskan att göra det möjligt för fler människor att få kontakt med naturen och ha förmågan att engagera andra i just det.
Du är lyhörd och trivs i att jobba med service. Att hitta den bästa lösningen till kunderna ger dig energi och tillfredställelse.
Att lyssna ligger i din natur. Du vet hur du identifierar kundens behov genom ditt sätt att lyssna aktivt.
Du gillar att arbeta med ett team, men kan motivera dig själv, ta ansvar och arbeta självständigt också.
Du använder din kreativitet och flexibilitet för att utföra ditt jobb på ett effektivt, grundligt och högkvalitativt sätt.
Att identifiera möjligheter till förbättringar och tillhandahålla lösningar är naturligt för dig.
Medan du är strukturerad och organiserad i att fylla i din att göra-lista, trivs du i en snabb miljö som ger en variation av uppgifter
Din personliga lämplighet värdesätts högt i rekryteringsprocessen.
Mer om tjänsten och ansökan
Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde omgående eller enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. Urvalet sker löpande så vänta inte med att söka! Sista ansökningsdag15 april. Vi tar endast emot ansökningar via vår hemsida.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Kontaktpersoner på detta företaget
Camilla Tjörnemo
0703484859
VD Axel Alm
08-7612626
Moa Johansson
ansokan@misa.se
Försäljningschef Anders Jansson
040-358300
VD Peter Carlsson
040-358300
Personalchef Henrik Lundback
225-35802
Affärsrörelsechef Jonas Nyberg
0225-35813
Produktionsledare Tommie Andersson
070 255 21 73
Enhetschef Lina Werning