Kundservicemedarbetare för sommaruppdrag till Anticimex

Kundservicemedarbetare för sommaruppdrag till Anticimex

Arbetsbeskrivning

Förebygger och skyddar sedan 1934. Anticimex är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny teknik och hållbara lösningar skapar vi hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen.

Just nu söker vi på Lernia dig som är intresserad av ett sommaruppdrag som Kundservicemedarbetare för vår kund Anticimex i Sundsvall. Låter det intressant? Skicka in din ansökan redan idag!

Om företaget

Anticimex har sedan 1934 arbetat mot skadedjur. Det är det moderna serviceföretaget inom skadedjurskontroll, matsäkerhet, fuktkontroll, husbesiktningar och brandskydd. Genom förebyggande åtgärder, ny digital teknik och hållbara lösningar skapar de hälsosamma miljöer för både företag och privatpersoner runt om i världen

Besök gärna Anticimex hemsida https://www.anticimex.se/ för att få reda på mer om deras verksamhet.

Om jobbet

I rollen som kundservicemedarbetare är du företagets ansikte utåt där du hanterar inkommande telefonsamtal mot kunder som visat intresse för Anticimex och deras tjänster. Du kommer även att hantera kundförfrågan via telefon, mail och webbportaler. Som kundservicemedarbetare blir du kundens första kontakt i olika typer av frågor och det är därför viktigt att du är trygg med att hantera kunder och håller en hög servicenivå.

Arbetsuppgifter

Kundservice tar emot inkommande ärenden via telefon, mail och webbportaler. Man skapar arbetsorder och bokar in jobb på tekniker. Man ringer även upp kunder och bokar in jobb. Arbetet innebär även hantering av ärenden i kunders webbportaler.

Formell kompetens

• Grundläggande datorhantering

Meriterande (men ej krav):

• Samtalsvana och hantering av människor i olika situationer
• God datavana
• Erfarenhet från servicearbete
• Flerspråkighet

Personliga egenskaper

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och vi tror att du som söker är en positiv och problemlösande person som inte är rädd att arbeta i olika högt tempo. Vidare är du mån om att ge gott kundbemötande och vara trygg i att hantera alla typer av kunder.

Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort

Visstidsanställning som konsult hos oss på Lernia, heltid.

Tillträdesdag

Preliminärt v.25-v.33, enligt överenskommelse.
Arbetstider måndag till fredag 07:30-16:30.

Information

Vi arbetar kontinuerligt med urval och intervjuer. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen, så välkommen med din ansökan så redan idag! Observera att alla ansökningar ska ske via vår hemsida, lernia.se.

Har du några frågor kring tjänsten så ta kontakt med ansvarig konsultchef Rebecka Junghagen, rebecka.junghagen@lernia.se

Lernia är vägen framåt

Lernia är ett av Sveriges största bolag inom bemanning, yrkesutbildning och matchning av arbetssökande. Vi hjälper människor till utbildning och jobb och företag med kompetenslösningar. Vi har utvecklat individers kompetens efter arbetsmarknadens behov i över 100 år och bemannat den svenska industrin i 20 år. 2020 var omsättningen 2 miljarder kronor, vi är cirka 6 000 anställda och finns över hela landet. Vårt mål är minst 10 000 jobb varje år. Läs mer om vårt arbete med att utveckla lösningar som leder till jobb och ett framgångsrikt näringsliv på [www.lernia.se](https://www.lernia.se/).

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 mars 2023
  • Ansök senast: 30 april 2023

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024