OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Gillar du att hjälpa andra och drivs du av försäljning? Kan du hantera flera program på datorn, samtidigt som du har en kund på telefonen? Är du strukturerad, driven och tålmodig, även i pressade situationer? Webhelp Malaga expanderar och därför letar efter fler som du! Bli en del av våra team och ta del i et framgångsrikt och energiskt projekt där vi arbetar i en rolig och levande atmosfär!
Brinner du för service och att lösa problem? Kanske har du ett tekniskt intresse eller är nyfiken på att lära dig? Då har vi jobbet för dig!
Vi söker nu nya kollegor till vår kundtjänst för vår uppdragsgivare Telenor, med placering i Malaga, och vi hoppas att just du är en av dem!
OM TJÄNSTEN SOM MEDARBETARE PÅ KUNDSUPPORT
Blir du en av våra medarbetare kommer du att få jobba på en ung och fartfylld arbetsplats där vi alltid strävar efter att ha kul på jobbet. Förutom att du dagligen kommer att få umgås med dina kollegor kommer du även att göra vardagen lite enklare för våra kunder och utvecklas som person!
Som medarbetare på teknisk support arbetar du med att lösa olika tekniska ärenden på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete. Du tar emot inkommande samtal från befintliga kunder rörande frågor kring sitt fiberbredband, bredband via telejacket och TV-tjänster. En stor del av ditt jobb består av att felsöka kundens tjänster som vi förmedlar. Våra kunder ska alltid få en bra upplevelse och ett trevligt bemötande när de ringer in till oss. Vi strävar alltid efter att leverera service i världsklass!
Utöver teknisk support kommer du även att arbeta med merförsäljning till våra befintliga kunder. Det är mediterande om du har tidigare erfarenhet av teknisk support och försäljning men inget krav. Huvudsaken är att du vill lära dig! Hos oss får du en gedigen grundutbildning där vi ger dig alla verktyg som du behöver för att lyckas i din roll.
För att trivas hos oss är du en engagerad medarbetare och lagspelare som tycker om utmaningar. Vi tror på att framgång nås genom samarbete! Det viktigaste för oss är inte vad du gjort innan utan att du har viljan och engagemanget att lära dig nya saker! Vi ser även att du finner intresse i bra kundbemötande samt sälj, för att riktigt trivas hos oss. Om du är tävlingsinriktad och älskar utmaningar så är det ett stort plus!
FÖRSTA TIDEN PÅ WEBHELP
De första 3 veckorna som anställd kommer att vara dedikerade till en grundutbildning på heltid hemifrån. Under utbildningen fokuserar vi på att förbereda dig som nyanställd på allra bästa sätt så att du känner dig trygg i din arbetsroll.
VI SÖKER DIG SOM...
Har godkända betyg i Svenska 1 och Engelska 5 (Svenska A och Engelska A)
Talar och skriver obehindrat på Svenska och du känner dig bekväm med att ta samtal på engelska
VAD VI KAN ERBJUDA DIG?
En arbetsplats och företag som växer där det finns goda utvecklingsmöjligheter för den som vill. Blir du vår kollega kommer du att börja tjänsten med en introduktion och delta i vår trainer-utbildning. Du kommer garanterat utveckla dina tekniska kunskaper, din kommunikativa och sociala förmåga hos oss! Vi är en arbetsplats som har högt i tak och tycker att gemenskap och samarbete är viktiga faktorer för att trivas i arbetet!
FÖRMÅNER
Månadslön + provision
Mycket bra utvecklingsmöjligheter
Varierande tider mellan 12-21 måndag till fredag (volontärt att arbeta innan 12)
I DIN ANSÖKAN TILL OSS
Känner du att denna beskrivning passar in på dig? Tveka inte att söka redan nu! Bifoga ditt CV samt personliga brev på engelska.
Vi gör löpande rekryteringar och urval vilket gör att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.