Kundservicemedarbetare för Telenor på soliga Cypern

Kundservicemedarbetare för Telenor på soliga Cypern

Arbetsbeskrivning

Är du redo för ett nytt äventyr i livet? Då har du hittat rätt. Ett av våra kontor ligger i en utav Europas soligaste länder, nämligen Cypern.
Här kommer du att utvecklas inom arbete och på ett personligt plan, du kommer att styrka ditt CV och skaffa dig både vänner och minnen för livet.


Vad blir din uppgift?
Du kommer besvara inkommande telefonsamtal från Telenors kunder.
Du kommer att hantera frågor angående abonnemang, tjänster, fakturor bland annat. En stor del utav arbetet handlar om service och att lyssna till kundernas behov där även den roligaste delen kommer in, försäljning.



Dagliga arbetsuppgifterna inkluderar:
Besvara samtal från kunder.
Förse kunder med högklassig service.
Sträva efter att uppnå dina dagliga KPI:er som rör försäljning, kundnöjdhet, effektivitet och kvalité.



Så vem söker vi?
Vi söker dig som är en teamplayer, brinner för kundservice och merförsäljning. Vi ser gärna att du gillar att vara på en arbetsplats med högt tempo, snabba förändringar och en härlig teamkänsla.
I denna rekryteringsprocess lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Våra enda krav är att du gått ut gymnasiet, pratar flytande svenska, kan prata och förstå engelska samt har rent belastningsregister.


Fördelar med att arbeta tillsammans med oss på Cypern:
Sol 340 dagar om året.
Du får alla verktyg du behöver för att lyckas genom att du börjar med 12 dagars betald utbildning.
Stöttning från kollegor och ledare.
Fast grundlön med provision utan tak.
Förmånligt skattesystem med 0% inkomstskatt upp till €19,500/år.
Sjuk och olycksfallsförsäkring under arbete och fritid.
Förmånliga rabatter på restauranger, gym, skönhetssalonger med mera.

Övriga fördelar och trygghetsfaktorer:
Vi bokar och betalar ditt flyg från önskad plats, dit och hem.
Vi betalar för boende i fullt utrustade lägenheter som ligger mitt i Larnacas stadskärna med två minuters gångväg till kontoret och två minuter till stranden.
Du har 21 dagars semester per år.
Hjälp med all administration på plats på Cypern, exempelvis att öppna ett bankkonto och migrationsärenden.



Låter detta som något som intresserar dig?
Ta chansen och sök redan idag! Vi arbetar löpande med denna rekrytering och kommer att hålla en tät dialog kring läget på Cypern så att du känner dig trygg och säker genom hela processen. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att mejla Rekryteringschef Louise Ottosson, louise.ottosson@foundever.com
Information om tjänsten:
Start: 11 april
Plats: Larnaca, Cypern
Anställningsform: Heltid med inledande provanställning på 6 månader.

Sykes och Sitel är nu en del av Foundever

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Foundever
  • 8 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 mars 2023
  • Ansök senast: 12 april 2023

Postadress

Fartygsgatan 4
KALMAR, 39251

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024