Kundservicemedarbetare fransk- och engelsktalande BillerudKorsnäs

Arbetsbeskrivning

Personalpoolen är totalleverantör inom området rekrytering, bemanning samt olika interimslösningar. Vi har kontor i Örebro och har hela Sverige som arbetsområde. Vi har funnits sedan 2003 och under de här åren har vi rekryterat och bemannat personer till både statliga myndigheter och till näringslivet.

.

BillerudKorsnäs är ledande inom förnybart förpackningsmaterial. Vi har en informell, förbättringsinriktad företagskultur som uppmuntrar individen till att tänka nytt, samarbeta, ta ansvar och skapa värde både internt och externt gentemot kunder och partners. BillerudKorsnäs är ett internationellt företag med stark lokal förankring som utvecklas och växer - vill du växa med oss och utmana konventionella förpackningar för en hållbar framtid? www.billerudkorsnas.se

 

 Vi söker en fransktalande kundservicemedarbetare som kan vara tillgänglig from 1 september 2015 tom 15 februari 2016.  

Vi erbjuder utmanande och utvecklande arbetsuppgifter i en stimulerande miljö där medarbetaren förväntas tillhandahålla förstklassig kundservice gällande orderprocessen från förfrågan till slutleverans hos kund.

Arbetet innebär nära dialog med kund och säljare angående samtliga förekommande frågeställningar inom de områden som ingår i befattningen. Då stor del av kommunikationen med kunder och säljare sker på franska och engelska så krävs flytande nivå på franska, engelska och svenska.

Man kommer att ha en central roll i arbetet för leveranssäkerhet och kundnöjdhet.

 

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

·         Orderadministration från förfrågan till faktura

·         Säkerställa att gällande leveransserviceerbjudande till våra kunder uppfylls

·         Aktivt arbeta med ökad leveranssäkerhet

·         Arbetstiderna är ca 08.00-16.45 med senarelagd arbetstid 1-2 dagar per vecka då man arbetar till kl 17.00.  

 Kvalifikationer

·         Högskole- eller universitetsexamen.

·         Erfarenhet från arbete med externa kunder och kundservice.

·         God förmåga att förstå hur leveransprocessens olika delar bidrar till servicegraden

·         Drivande och med god problemlösningsförmåga

·         Service- och lösningsorienterad

·         Kommunikativ och strukturerad

·         Utmärkt förmåga i  franska, svenska och engelska både i tal och skrift. Övriga språk är meriterande

·         Stresstålig och med god samarbetsförmåga

Körkort och tillgång till bil är ett krav.


Tjänsten är en bemanning med placering i Frövi.


Vi vill ha din ansökan med cv samt personligt brev oss tillhanda senast 26/8-2015 på www.personalpoolen.se/jobb, urval kan komma att ske löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrika Goldkuhl
019-12 60 01
Agnetha Paulsson
019-12 60 05
Åsa Quarfordt
019-12 60 05
Pernilla Dawidson
019-126059
Agnetha Paulsson
019-12 60 74
Pernilla Dawidson
019-126005
Åsa Quarfordt
019-12 60 49
Rekryteringskonsult Åsa Quarfordt
019-12 60 49
konsultansvarig Pernilla Dawidson
019-126059
Ulrika Goldkuhl
019-126001

Sammanfattning

Besöksadress

Engelbrektsgatan 8 70142 ÖREBRO
None

Postadress

Engelbrektsgatan 8
ÖREBRO, 70142

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024