OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om GodEl: GodEl är Sveriges första elbolag som bildats för att ge bra pris till kunderna och skänka sin avkastning från verksamheten till välgörande ändamål.GodEl är helägt av stiftelsen GoodCause, vars syfte är att starta och driva bolag som genererar avkastning till ideella organisationer, som t ex Rädda Barnen, Stockholms Stadsmission och SOS-Barnbyar.Förtaget är ungt och började leverera el i juni 2005 men har haft en snabb kundutveckling och har idag över 30 000 kunder. Arbetsbeskrivning GodEls kundservice består idag av tolv personer som är indelade i två grupper; Kundtjänst- och Nykundsgruppen.Kundtjänstgruppen består idag av fem personer som hanterar alla kundärenden som inkommer till oss via telefon, post och e-post.Ärendehanteringen spänner över ett mycket brett område inom företaget och ställer krav på både detaljkunskap och helhetssyn.Till Kundtjänstgruppen söker vi nu ytterligare medarbetare som företrädesvis kommer arbeta med inkommande telefonsamtal.Vem är du?Vi söker dig som är engagerad, kundfokuserad och har en stark känsla för service.Som person är du också självgående, ordningsam och strukturerad.Du har en god kommunikationsförmåga och kan uttrycka dig mycket väl i tal och skrift.Du bör ha en förmåga att se lösningar, vara noggrann och ha initiativförmåga.Arbetet hos oss är stundtals stressigt och det är viktigt att du snabbt kan se och prioritera saker i rätt ordning, vilket också ställer höga krav på flexibilitet och anpassningsförmåga. Tycker du det låter intressant?
Kontaktpersoner på detta företaget
Erik Hamberg
0709525068
Emma Vitelli
073-719 35 04
Erik Hamberg
0709525068
Vanja Maslo
Emma Vitelli
0737-41 31 55
Fredrica Söderlind
Max Grundström
073 904 87 91
Säljledare Xhejlane Raka
0739-10 94 94
Ekonomichef Malte Wersäll
0707-410088
Stadsansvarig Kristian Ernryd
073-787 62 35