OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
K2C in Sweden AB är ett företag inom contact center-branschen som präglas av teknisk innovation och en unik känsla för service i alla former. K2C vill vara med och sätta en norm för hur god kundservice ska bedrivas i Norden. Till vår hjälp har vi våra kunder, som liksom vi, har lång erfarenhet inom branschen. Våra medarbetare brinner för utveckling, service och gemenskap.
Våra värderingar på K2C är Kundfokus, Affärsmässighet, Mod, Kreativitet, Engagemang och Handlingskraft. Givetvis önskar vi att även du ser dessa grundstenar som en självklarhet i det dagliga arbetet och att dessa efterlevs.
Vi söker nu medarbetare som vill utvecklas tillsammans med oss på vårt kontor i Helsingborg!
VI ERBJUDER:
En flexibel arbetsplats med innovation, glädje och service. Arbetsuppgifterna består av hantering av inkommande samtal för kunds räkning. Vi arbetar med kunder inom många olika branscher vilket ger dig som medarbetare möjlighet att utvecklas inom de områden som du brinner för. Framöver kan även andra uppdrag bli aktuella.
VI SÖKER:
Dig som är säljande, serviceminded och engagerad. Vidare ser vi det som en självklarhet att du är seriös i ditt framträdande och har viljan att vidareutvecklas. Erfarenhet av kundtjänst och försäljning är en merit men ej ett krav då du erhåller intern utbildning. Vi ser att du både talar och skriver flytande svenska.
Du är välkommen med din ansökan redan idag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Operativ chef Rebecka Bolmsjö
042-453 42 10
Operativ chef Rebecka Bolmsjö
042-4534210
0762-170624
VD Annette Lahti
0766-201023
Affärsutvecklare Marie Eklund
0708-326599
Operativ chef Rebecka Acklid
042-453 42 10
Operativ chef Rebecka Acklid
042-4534210
0762-170624
Rekryteringsansvarig Andreas Adelborg
042-4534216
073-3586162
Rekryteringsansvarig Jenny Wernberg
042-4534269
Jane Therkildsen
042 4534200
Vicktoria Vigren
042-453 243