OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker erfarna kundservicemedarbetare som brinner för kundkontakt!
Sök nu om du vill bli en del av en av Nordens ledande e-handelsföretag inom möbler och inredning och ansluta till ett framgångsrikt team med duktiga och engagerade medarbetare!
Om tjänsten
Som en del av vårt kundserviceteam kommer du att jobba med varumärkena Trademax, Chilli, Furniturebox och WeGot. Du jobbar i ett team tillsammans med drivna och engagerade kollegor där din främsta arbetsuppgift är att hjälpa våra kunder genom att besvara inkommande samtal och mail gällande bl a produktfrågor, leveranser, returer, orderläggning och reklamationer.
För att lösa olika frågeställningar kommer du att ha kontakt med interna och externa partners, så som våra leverantörer, transportörer och vår inköps- och logistikavdelning. Du är därmed en viktig nyckelspelare för att i slutändan ge ett professionellt och positivt bemötande till våra kunder.
Om dig
Som person älskar du att överträffa kundens förväntningar genom att vara positiv, kommunikativ och lösningsinriktad. Vidare gillar du både tempo och puls, vi ser därför att du är produktiv i ditt arbete, fokuserad och har förmåga att navigera dig i olika datorsystem på ett strukturerat sätt.
Vi ser att du som person trivs med att arbeta självständigt och är trygg med att ta egna initiativ för att kunna ta beslut i olika kundärenden.
För personlig utveckling arbetar vi regelbundet med feedbacksamtal där vi följer upp prestation och mål på individ- och gruppnivå. Vi finner det därför att du av naturen tycker att det är inspirerande att bli uppföljd på t ex effektivitet och kundnöjdhet för att utvecklas i din roll.
Dina kvalifikationer
Vi söker dig som
Arbetat på en kundserviceavdelning
Besitter goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift
Har god datorvana
Placering och start
För en anställning i vårt kundserviceteam kommer du inledningsvis få en grundläggande introduktionsutbildning där du får de bästa förutsättningarna för att lära dig våra system, rutiner, sortiment och arbetsprocesser.
Tjänsten är tillsvidare på heltid med 6 månaders provanställning och är placerad på vårt huvudkontor på Strandbadsvägen 19C i Helsingborg.
Arbetstiden är förlagd på vardagar, kvällar och helger, helgarbete var 10e vecka.
Ansökningar behandlas löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Caroline Sjöberg
camilla.bjornlund@trademax.se
Agnes Dättermark