Kundservicemedarbetare heltid

Arbetsbeskrivning

Academic Work söker för kunds räkning en kundservicemedarbetare på heltid. Du som söker denna tjänst är en positiv och driven medarbetare som vill leverera service i världsklass.

Uppdraget är en del av vår personaluthyrning vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta som konsult hos kunden.

Arbetsuppgifter:
Som kundservicemedarbetare på detta innovativa företaget kommer du att arbeta med kundservice och merförsäljning. Du kommer att ha kontakt med olika typer av industrier och företag som vill beställa produkter. Därtill kommer du ansvara för inkommande samtal och en av dina främsta uppgifter kommer vara att försöka förstå kundens behov för att på bästa sätt kunna erbjuda och leverera vad kunden efterfrågar.

Du kommer till exempel att:

*Ansvara för inkommande kundfrågor
*Registrera ordrar
*Genomföra leveransuppföljning och arbeta med kundrelationer
*Ansvara för fakturering och merförsäljning

Utvecklingsmöjligheter: Företaget är ett stort bolag vilket gör att det finns många utvecklingsmöjligheter internt. Om du är rätt person för företaget finns det stora möjligheter att växa och på sikt gå vidare inom företaget. Just nu befinner sig kundtjänstavdelningen i en expansiv fas vilket gör att området kommer utveckals och förändras.

Vi söker dig som:
Vill arbeta med kundtjänstfrågor och har högskole- och /eller universitetsexamen. Vidare har du tidigare erfarenhet av att ha arbetat med kundtjänst, orderingång eller administration. Därtill tycker du det är roligt och givande att arbeta i olika datorsystem.

Efterfrågade specifika kompetenser:

*Mycket goda kunskaper i Officepaketet
*Mycket goda kunskaper i svenska och engelska

Det är meriterande om du har studerat någon form av ekonomi exempelvis företagsekonomi på gymnasienivå. Vidare är det meriterande om du talar finska eller annat nordiskt språk. Därtill är det positivt om du arbetat i ett ordersystem tidigare exempelvis SAP och/eller i Unix-miljö.

Som person är du serviceminden och förstår vad god service innebär. Du är prestigelös, arbetsvillig och ser till att arbetsuppgifterna blir genomförda på ett bra sätt. Vidare är du en lojal, engagerad och positiv person som alltid gör det ?lilla extra? till dina kunder.

Har du frågor kring tjänsten besvaras dessa på mail sts03@academicwork.se under kontorstid. Ange gärna annonsid i ditt mail. Skicka in din ansökan omgående då vi går igenom urvalet löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen.

START: Omgående

UPPDRAGETS UPPSKATTADE OMFATTNING: Heltid, 3 månader, med mycket goda möjligheter till förlängning.

UPPSKATTAD ARBETSTID: 8.00- 16.30

PLATS: Stockholm

URVAL: Sker löpande


SKYDD FÖR DEN PERSONLIGA INTEGRITETEN

När du skickar in din ansökan till Academic Work godkänner du att Academic Work behandlar dina uppgifter enligt PUL. Det är endast medarbetare inom Academic Work som kan ta del av dina uppgifter. Ingen information lämnas till extern part (kunder) utan ditt medgivande. Läs mer på vår PuL-sida.

Information om företaget
Vår kund är ett globalt företag som finns i över 60 länder. Företaget arbetar med försäljning och utveckling av produkter inom sex olika affärsområden inom industri, fastighetskötsel och kontorsmaterial. I Sverige har företaget cirka 500 anställda och huvudkontoret ligger i Sollentuna. Företagets ambition är, och har alltid varit, att bidra med produkter som gör vardagen lite enklare.

Kontaktpersoner på detta företaget

Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg

Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg

Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl

Sammanfattning

Besöksadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM

Postadress

Drottning Kristinas väg 25
STOCKHOLM, 11428

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024