OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med att lyfta Apcoa Parkings kundservice till högre nivåer?
Trivs du i en roll med omväxlande och utmanande arbetsuppgifter? Drivs du av att ge mycket god service, vill utveckla din kompetens inom kundsupport och kundservice samt har lätt för att lära dig nya processer och system? Då vill vi att du söker till rollen som kundservicemedarbetare hos oss på Apcoa Parking Sverige AB!
Arbetsbeskrivning
Som en del av kundserviceteamet på drygt 10 stycken medarbetare, arbetar du i en föränderlig och inspirerande atmosfär. Du har två huvudsakliga arbetsuppgifter - du ger kunderna förstklassig service via telefon, mail och chatt där du besvarar deras frågor om företagets produkter och tjänster samt administrativa arbetsuppgifter för dagliga kundärenden och utveckling av system och processer. Du kommer att arbeta i Apcoa Parkings trevliga lokaler i Liljeholmen.
Bakgrund
Kundservice genomgår en förändringsresa för att ännu bättre kunna tillgodose våra kunders behov. Det sker bland annat genom att implementera nya tekniska system och processer samt att förbättra verksamhetens huvudprocesser. Vi söker därför dig som är lösningsorienterad, strukturerad och lättlärd. Du motiveras av att påverka och hjälpa såväl kunder som interna avdelningar och trivs i en miljö där det händer mycket och förändringar är en naturlig del av arbetet.
Vi söker dig som: Har minst tre års erfarenhet av arbete i en liknande roll
Har minst avslutad gymnasieutbildning
Har kommunikationsförmåga och kan anpassa ditt bemötande efter mottagare
Är en positiv lagspelare som prioriterar team:et i stället
Har vana att arbeta självständigt
Är ansvarstagande, noggrann och förstår betydelsen av din del av affärskedjan
Har god förmåga att vara lösningsorienterad och hög arbetsmoral
Har god dator- och systemvana och har erfarenhet av att arbeta i olika typer av system
Uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska
Körkort är meriterande
Om Apcoa Parking
APCOA Group grundades 1970 och har huvudkontoret i Stuttgart. Företaget har utvecklats till det ledande företaget i Europa inom parkeringstjänster. På 7 500 lokaliteter driver APCOA 1 300 000 parkeringsplatser i 13 europeiska länder med mer än 150 miljoner transaktioner per år. I Sverige är APCOA en av de två största aktörerna i branschen. Antalet anställda är ca 5 000 stycken och i Sverige är APCOA ca 475 personer. APCOA har huvudkontoret i Stockholm/Liljeholmen och platskontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro, Karlstad, Uppsala och Norrköping.
Apcoa erbjuder parkeringstjänster som: Uthyrning
Parkeringsbevakning
Drift av garage och ytparkering
Parkeringslösningar, betalsystem och betalapp
Om tjänsten
Tjänsten är en visstidsanställning på initialt sex månader med goda chanser till fortsatt arbete. Tjänsten är på heltid under kontorstider och utgår från kunds fantastiska lokaler belägna i Liljeholmen. Tjänsten är en del av baronas konsultverksamhet. Vid frågor relaterade till processen, varmt välkommen att höra av dig till Karolin Andersson på karolin.andersson@barona.se.
OBS På grund av GDPR kan vi inte ta emot ansökningar via mejl.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Om Barona
Barona är en internationell koncern med kontor i 10 länder. I Sverige har vi kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Falun och Strömsund och levererar lösningar inom kompetensförsörjning över hela landet. Vi erbjuder våra kunder ett visionärt och framtidsanpassat partnerskap och våra medarbetare spännande möjligheter i alla skeden av karriären. Ända sedan starten i Finland 1999, bygger vår framgång på att hela vår organisation är kundorienterad och utmanar traditionellt tänkande när det gäller tjänsteutbud och affärsutveckling. Genom vårt fokus på innovation och digitalisering kan vi ständigt ligga i framkant när det gäller modern rekrytering.
Läs mer på http://barona.se/om-oss/
Varmt välkommen med din ansökan!