Kundservicemedarbetare hos ett framstående försäkringsföretag! 📞

Kundservicemedarbetare hos ett framstående försäkringsföretag! 📞

Arbetsbeskrivning

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:
Om tjänsten

Är du en person som brinner för service och trivs i sociala sammanhang? Ett framstående försäkringsföretag erbjuder nu en spännande möjlighet att bli en del av deras kundserviceteam i Stockholm. Detta är en dynamisk roll där du får använda din kommunikativa förmåga för att ge förstklassig service till både privat- och företagskunder.

Dina framtida arbetsuppgifter

Som kundservicemedarbetare kommer du att:

Besvara kundfrågor via telefon och e-post.

Hantera och utfärda offerter samt försäkringar.

Genomföra bakgrundskontroller och analyser för att avgöra kundens lämplighet.

Bemanna receptionen och ge förstklassigt bemötande till besökare.
Ditt arbete spelar en central roll i att upprätthålla och förstärka företagets rykte som en pålitlig partner inom försäkringsbranschen.


Vi söker dig som

Har erfarenhet från kundtjänst eller liknande roller där telefonhantering ingår.

Behärskar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift.

Är datavan och kan hantera olika IT-system effektivt.

Tidigare erfarenhet från försäkringsbranschen är meriterande men inte ett krav.
Du är en utåtriktad och kommunikativ person som trivs i att interagera med kunder. Ditt sätt att engagera och lyssna på kunder gör dig till en värdefull del av teamet.


Övrig information

Start: Omgående

Plats: Centrala Stockholm

Anställningsform: Konsultuppdrag via Wrknest med goda chanser till förlängning

Lön: Enligt överenskommelse


Om Wrknest

På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 maj 2024
  • Ansök senast: 4 juni 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024