Kundservicemedarbetare i ett av Europas största säkerhetsbolag

Arbetsbeskrivning

Kundservicemedarbetare i ett av Europas största säkerhetsbolag

 

 

Om oss

Verisure Securitas Direct är Europas ledande leverantör av uppkopplade larm och smarta funktioner för hemmet. Företaget växer snabbt och har idag fyra miljoner kunder fördelade över 16 länder i Europa och Sydamerika. Tack vare starkt fokus på kvalité och service är våra 500.000 svenska kunder bland de mest nöjda i branschen. Med vår framtidssäkra och spännande plattform kan vi erbjuda våra kunder ett unikt sortiment av produkter och tjänster inom hemlarm och det uppkopplade smarta hemmet.

 

Din nya utmaning

Tycker du det är kul att ge service, har ett tekniskt intresse och kan hålla samma höga servicenivå under årets alla dagar? Då är det här rätt tjänst för dig!

 

Som kundtjänst medarbetare hos oss kommer du ingå i ett team på en större avdelning där vi alla har samma fokus; att ge våra kunder den bästa servicen! Vi är ett företag som är marknadsledande och vi erbjuder ständigt våra kunder nya tjänster och innovationer, och det är viktigt att du kan hantera ett högt tempo och samtidigt kan behålla fokus. Din uppgift kommer vara att hantera inkommande samtal från våra kunder och besvarar frågor som rör b.la. larmprodukter, tjänster, avtal och fakturor. Då vi erbjuder tekniska lösningar är det viktigt att du har en teknisk förståelse och god datorvana. Vi tar alla ett stort individuellt ansvar i det dagliga arbetet men även genom att tillsammans skapa en god arbetsmiljö där alla bidrar, stöttar varandra och tar egna initiativ.

 

Din profil

För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet inom serviceyrken, gärna med någon form av säljbakgrund. Att du har en hög servicenivå och där du i alla lägen sätter kunden främst ser vi som en självklarhet. Har du dessutom någon form av teknisk bakgrund eller tekniskt intresse är det meriterande. Vidare ser vi gärna att du har god datorvana och van att jobba i en miljö med högt tempo där du samtidigt kan behålla fokus. Vi jobbar i team vilket gör att det är viktigt att du har stor passion och engagemang för såväl arbetsuppgifter som människor runt dig för att vi tillsammans ska skapa en bra arbetsplats. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

 

Vad erbjuder vi?

Du blir en del av ett team i en stimulerande miljö med härliga kollegor som brinner för sin uppgift och har kul på jobbet! Vi erbjuder kollektivavtal och friskvårdsförmåner. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering i trevliga lokaler i Linköping. Anställningen inleds med en 4-5 veckors obligatorisk heltidsutbildning.

 

Skicka din ansökan med personligt brev där du berättar varför du söker till oss och vad du tror du kan bidra med, samt ditt CV. Ansök via länken.

 

Vi kallar till intervjuer och tillsätter tjänsterna löpande så vänta inte med din ansökan. Utbildningsstart är i Oktober.

För ytterligare information eller frågor är du varmt välkommen att kontakta Christoffer Nilsson på christoffer.nilsson@verisure.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Cüneyt Acar/ Rekryterare
0708542297
Fredrik Lord
0729-63 90 45
Cüneyt Acar/Rekryterare
0708542297

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Verisure Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 augusti 2022
  • Ansök senast: 31 oktober 2022

Besöksadress

Gumpekullavägen 8
Linköping

Postadress

Box 2511
Linköping, 58002

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024