OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Drivs du av att skapa bra kundupplevelser? Vill du arbeta för ett välkänt och etablerat bolag utomlands? Bra, då är det läge att läsa vidare!
I utkanten av Malaga, Fuengirola ligger vår prisbelönta kundservice som så sent som 2020 fick utmärkelse för vår goda service. Vi är ett snabbt växande bolag med höga ambitioner och mål, och idag är vi över 240 medarbetare som alla brinner för att ge förstklassig kundservice.
Vad gör du i rollen som kundservicemedarbetare?
Du hjälper kunderna över telefon, chatt och mail med allt från fakturaärenden, tekniska frågor och bokning av service till information om våra komponenter. Du lyssnar på vad kunden behöver hjälp med och erbjuder därefter den bästa tänkbara lösningen.
I rollen behöver du samarbeta med olika avledningar, arbeta i ett högt tempo och ha flera ärenden igång samtidigt. För att kunna erbjuda denna höga standard av kundvård krävs att vi hela tiden förbättrar och utvecklar vårt arbete för att bli bättre på det vi gör.
Våra arbetstider är måndag - fredag 08-18, varpå vi arbetar i två roterande skift.
Vem är du?
Vi söker dig som har en positiv inställning och är duktig på att kommunicera. Du är flexibel och har lätt att anpassa dig till nya rutiner, situationer och arbetssätt. Vi ser att du är förbättringsvillig med viljan att alltid efter att bli bättre på det du gör. Du är van vid och trivs med att arbeta i ett högt tempo med flertalet arbetsuppgifter igång samtidigt. Utöver detta ser vi att:
Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift
Du har god datavana och är van med multitask
Du är prickfri i polisens belastningsregister
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundtjänstsupport via telefon och mail.
Vad erbjuder vi dig?
Du hittar våra kundservicemedarbetare i fräscha lokaler i centrala Fuengirola. Vi är en internationell arbetsplats med en härlig mix av medarbetare från Frankrike, Sverige, Norge, Finland, Italien och Spanien. Vi erbjuder dig ett fast spanskt arbetskontrakt, frukost och lunch i vår restaurang samt det administrativa kring spanskt NIE-nummer och sjukvård. För att du ska få bästa möjliga start börjar du din karriär hos oss med en gedigen introduktionsutbildning på ca 3 veckor tillsammans med Sector Way Acadamy.
Vi gillar att hitta på saker tillsammans och det finns alltid aktiviteter att engagera sig i, både på och efter jobbet. Allt från fotboll och beachvolleyboll till gemensamma kick-offer och biobesök.
För att få en bättre bild om vilka vi är som arbetar på Kundtjänst, kika gärna in på vårt konto @sectoralarmcs på instagram.
Ansökan
Vad roligt att du vill jobba med oss! När du ansöker, vänligen besvara våra frågor så noggrant du kan och motivera varför du är intresserad av tjänsten. Dessa frågor ersätter ett personligt brev så det behöver du ej skicka in, men skicka gärna med ditt CV.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du frågor kring tjänsten kan du kontakta Frida Bengtsson (frida.bengtsson@sectoralarm.se), 0738 619400, eller Sara Malm (sara.malm@sectoralarm.eu)
Vi ser fram emot din ansökan!