Kundservicemedarbetare i Gävle

Kundservicemedarbetare i Gävle

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du en person som gillar att hjälpa andra människor och är en mästare på att ge bra service? Bidrar din personlighet till att inspirera teamet och lösa problem? Trivs du med att kombinera service och administration och drivs av att arbeta tillsammans med andra på ett aktivitetsbaserat kontor? Då kan vi på Randstad snart ha nästa uppdrag för dig! 
Vi söker nu kundservicemedarbetare för uppdrag till vår kund i Gävle.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.



Ansvarsområden
I tjänsten som kundservicemedarbetare är din huvudsakliga uppgift att ta emot inkommande samtal från privat- och företagskunder och under samtalet administrera i de olika systemen. En del av det dagliga arbetet på kundservice innebär också att besvara frågor via mail och chatt. 

Viktigt i den här rollen är att kunna sätta sig in i kundens situation och alltid försöka ge den bästa möjliga servicen till kunderna. Mot bakgrund av detta tror vi att rätt person har förmågan att plocka fram en stresstålig, målmedveten och framåtlutad sida såväl som en god lyssnare med ”utanför boxen-tänk”.

Arbetsuppgifter:

- Inkommande samtal från privat- och företagskunder
- Besvara frågor via mail och framöver också chatt
- Ge kundsupport i ärenden och bra service
- Administrativa uppgifter kopplat till samtalen och övriga admin uppgifter



Arbetstider
Tjänsten är på heltid, vardagar dagtid. 

Tillsättning omgående, uppdraget pågår fram till 2020-12-31 med god chans till förlängning.



Kvalifikationer
För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare är det viktigt att du är duktig på att kommunicera i både tal och skrift. Du är framåt och drivs av att lära dig nya saker och tycker om att ge service och hitta lösningar på problem. Det är viktigt att du är bekväm med att hantera kunder och kundfrågor via telefon då telefonen kommer vara ett av ditt viktigaste arbetsverktyg i rollen. Vidare är det också viktigt att du har lätt för att samarbete med andra och är trygg med att ta ansvar samt vågar ta beslut. 

Ansökan
Sista ansökningsdag: 2020-10-22, urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.
För information: Admir Masic, Konsultchef, admir.masic@randstad.se



Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 oktober 2020
  • Ansök senast: 22 oktober 2020

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024