Kundservicemedarbetare i Stockholm

Kundservicemedarbetare i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Heltidsuppdrag för dig som söker en ny utmaning i ditt yrkesliv och vill arbeta på en samhällsviktig arbetsplats!
Om uppdraget
Vi söker nu en medarbetare inom kundservice i Stockholm. Tjänsten är på heltid, 100% med start snarast möjligt efter genomförd rekryteringsprocess. Preliminärt kommer uppdraget att pågå till och med 8 månader framåt. Arbetet kommer ske på plats i kundens lokaler. Finns möjlighet till distansarbete max 2 dagar i veckan.Dina arbetsuppgifter
I denna roll kommer du att hjälpa kunder med deras ärenden. Du hanterar inkommande samtal från företags- och privatkunder samt ger kundsupport via mail. Denna roll innefattar kontakt med såväl kunder som kollegor vilket förutsätter därför att du har en god kommunikativ förmåga, är social, initiativtagande och effektiv under press.
Huvudsakliga arbetsuppgifter är:
Kundsupport via telefon och mail
Hantera faktura frågor
Ärendehandläggning

Dina kvalifikationer
Gymnasieutbildning
Tidigare arbetat med kundservice
Minst ha två (2) års erfarenhet av aktivt arbete i MS-office paketet, främst Word, Excel och Outlook
Minst ha två (2) års erfarenhet av att hantera flera ärenden parallellt i ett ärendehanteringssystem
God telefonvana och erfarenhet av att arbeta med kunder
Förmåga att förstå och lösa problem
Flytande i svenska i såväl tal som skrift

Vi söker dig som är nyfiken och som vill lära dig nya saker och alltid arbetar med kund i fokus.
Meriterande
Erfarenhet av att arbeta praktiskt med ServiceNow
Erfarenhet av att ha telefonen som arbetsredskap

Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2024-04-16
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Elvira Henningsson, elvira.henningsson@bemannia.se
För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 076-013 22 00

Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

Kontaktpersoner på detta företaget

Annahita Yassarati

Kristina Fransson

Alexandra Lindholm

Linda Solini

Malin Strandberg

Lisa Målberg

David Målsäter

Madeleine Fransson
08 – 122 00 450
Antonia Rodhe

Erika Hansson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bemannia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 april 2024
  • Ansök senast: 16 april 2024

Besöksadress

Sveavägen 155, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 155
Stockholm, 11346

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024