Kundservicemedarbetare i uppdrag mot Axfood

Kundservicemedarbetare i uppdrag mot Axfood

Arbetsbeskrivning

Varför ska du jobba hos oss?

Är du en problemlösare som brinner för service?

Releasy söker nu fler Kundservicemedarbetare till vårt uppdrag Axfood. Här ger du service till kunder genom samtal, chatt och mejl och du får arbeta med varumärken som Willys och Hemköp.

Releasy är en av Sveriges ledande aktörer inom kundservice och vår uppdragsgivare Axfood strävar mot att ge det bästa bemötandet i branschen. Nu söker vi nya kollegor som vill utvecklas tillsammans med oss.

Kanske arbetar du inom ett annat serviceyrke och vill testa något nytt? Du behöver ingen tidigare erfarenhet av kundservice - vi ger dig utbildning och coachning på plats.



Snabbfakta

Roll:
Kundservicemedarbetare

Stad:
Linköping, Mjärdevi

Omfattning:
100%

Lön:
Månadslön enligt kollektivavtal.

Arbetstider:
Axfood har öppet måndag-fredag 08:00-22:00, lördagar 08:00-18:00 och söndagar 10:00-22:00.
Du schemaläggs inom dessa öppettider i ett intervallschema. Arbetstiderna kan komma att ändras.

Startdatum:
2021-12-10

Ansökan stänger:
2021-11-30

Anställningsform:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.

Hos oss erbjuds du




Om rollen & arbetsuppgifter

Som Kundservicemedarbetare är du ansiktet utåt för företaget och hjälper Axfoods kunder med att lösa deras problem. Här hanterar du frågor om exempelvis sortiment, ordar och krediteringar. Du arbetar aktivt med en professionell och snabb service där du alltid ger det lilla extra i kundbemötandet. För medarbetare som är särskilt proaktiva finns även möjlighet att arbeta med mer komplicerade backofficeuppgifter.

Vi söker dig som

• Har god datorvana.


• Tycker om att arbeta mot uppsatta mål.


• Kan kommunicera på ett professionellt sätt, i tal och skrift på svenska och engelska.
• Är lösningsorienterad och stresstålig.


• Trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.

Utvecklingsmöjligheter


Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Vi ser till att du får den utbildning som krävs och att du har rätt förutsättningar och kompetens för ditt uppdrag.

Vi erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår Karriärtrappa. Via Karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du. Dessutom ser vi till att coacha dig och ge dig kontinuerlig feedback för att se till att du vidareutvecklas inom rollen och bolaget.

Ansökan

Är du den vi söker? Sök rollen idag!

Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.

Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i urvalsprocessen. Det gör vi för att undanröja eventuella frågetecken gällande framtida arbetsprestation. Bakgrundskontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.

Om du blir aktuell för att gå vidare i processen kommer du även att få göra ett kortare arbetspsykologiskt test. Det gör vi för att denna metod gör urvalsprocesser mer träffsäkra och rättvisare för de som söker den utlysta tjänsten.

Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta:
Emilia Kunnari-Kling, på emilia.kunnari-kling@releasy.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Om oss

Releasy Customer Management är en outsourcingpartner inom kundservice till flertalet uppdragsgivare inom branscher som telekom, media, e-handel, resor och offentlig verksamhet. Releasy tar hand om sina uppdragsgivares kundservice och försäljning i alla kanaler, exempelvis sociala medier, chatt, mail och telefon. Releasy är under kraftig expansion och har ca 1300 anställda fördelat på sex verksamhetsorter; Borlänge, Linköping, Borås, Stockholm, Barcelona och Karlskoga. I Linköping jobbar runt 430 medarbetare i öppna kontorslandskap med uppdrag mot SL, Färdtjänst, Axfood, DN, Expressen och Telia. Vi finns i Mjärdevi och erbjuder lokala förmåner och aktiviteter.

Kontaktpersoner på detta företaget

Malin Björk

jessica.luppert-tell@releasy.se

Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se

simon.larsson@releasy.se

Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson

Sebastian Andersson

Josefin Danielsson
0771-350 900

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy
  • 5 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 november 2021
  • Ansök senast: 30 november 2021

Besöksadress

Pipers väg 28 170 73 , Solna
None

Postadress

Pipers väg 28
Solna, 17073

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024