OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Varför ska du jobba hos oss?
Vill du arbeta för en av Sveriges ledande aktörer inom outsourcad kundservice? Är du en effektiv problemlösare som brinner för att hjälpa andra? Då har vi det perfekta jobbet för dig!
Releasy söker fler medarbetare till kundservice i uppdrag mot SL. Här tar du emot inkommande kundärenden via telefon, chatt och mail från resenärer i Stockholms lokaltrafik.
Kanske arbetar du inom ett annat serviceyrke och vill testa något nytt? Vi söker dig som vill växa och göra karriär hos Releasy. Du behöver ingen tidigare erfarenhet av kundservice eller Stockholmskännedom - vi ger dig all utbildning på plats.
Snabbfakta
Roll:
Kundservicemedarbetare med uppdrag mot SL.
Stad:
På plats i Linköping.
Omfattning:
75 eller 100 %.
Lön:
Månadslön enligt kollektivavtal.
Arbetstider:
Rollen innebär oregelbundna arbetstider. SL har öppet dygnet runt men dina pass förläggs inom tidsspannet måndag-fredag 06.00-23.00. Du arbetar efter intervallschema och dina arbetstider kan komma att ändras.
Startdatum:
2021-08-11
Ansökan stängs:
2021-08-01
Övrigt:
Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Hos Releasy erbjuds du:
Vi söker dig som:
• Kan kommunicera på ett professionellt sätt i både tal och skrift på svenska och engelska.
• Har god datorvana.
• Är snabblärd och trivs i en i föränderlig miljö med högt tempo.
• Tycker om att arbeta mot uppsatta mål.
• Är serviceinriktad, effektiv och lösningsorienterad.
Om rollen & utvecklingsmöjligheter
I kundtjänsten på SL får du hjälpa kunder med reseplanering och biljettfrågor, ta emot synpunkter om kollektivtrafiken och lösa diverse problem som kan uppstå på bussen, tunnelbanan och pendeln. För att trivas i rollen behöver du vara tydlig och professionell i din kommunikation samt effektiv i ditt arbetssätt. Till din hjälp får du en betald grundutbildning och sedan fortsatt coachning av din Teamledare.
Vi söker långsiktiga medarbetare som vill utvecklas hos oss. Releasy erbjuder kompetens- och utvecklingsmöjligheter genom våra interna utbildningar och vår karriärtrappa. Via karriärtrappan vill vi belöna våra medarbetare och ju högre upp i trappan du kommer desto fler förmåner får du.
Ansökan
Sista ansökningsdag är 2021-08-01 och tjänsten startar 2021-08-11.
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum.
Vid frågor kring tjänsten kan du kontakta ansvarig rekryterare Emilia Klaar på emilia.klaar@releasy.se
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi gör bakgrundskontroller för att undanröja eventuella frågetecken gällande din framtida arbetsprestation. Det kan vara regelverk som styr kundernas verksamhet, men främst handlar det om att vi ska känna oss trygga med dig som medarbetare. Bakgrundkontrollen görs med hjälp av ditt personnummer.
På Releasy Linköping arbetar vi med flera uppdragsgivare. Om du även är intresserad av andra uppdrag än SL får du gärna skriva det i ditt personliga brev, men ansök inte i flera annonser då samtliga ansökningar hamnar i samma system.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Releasy
Vi på Releasy är ett härligt team som arbetar tillsammans med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer.
Vår styrka ligger i att alltid ligga steget före och att ständigt vidareutveckla våra medarbetare och vår kundservice.
Vi vill erbjuda våra medarbetare trygga anställningar och arbetar för att skapa arbetsglädje och en jämställd arbetsplats.
Releasy har kontor i Barcelona, Borås, Borlänge, Stockholm och Linköping. I Linköping jobbar runt 400 medarbetare med uppdrag mot SL, Färdtjänst, Axfood, DN och Telia. Vi finns i Mjärdevi och erbjuder lokala förmåner och aktiviteter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Björk
jessica.luppert-tell@releasy.se
Lisa Löfström
0707950974
gabriel.henriks@releasy.se
simon.larsson@releasy.se
Christoffer Andersson
0704447325
Erika Sahlén
0771-350900
Petter Paulsson
Sebastian Andersson
Josefin Danielsson
0771-350 900