Kundservicemedarbetare i uppdrag mot SL eller DN

Kundservicemedarbetare i uppdrag mot SL eller DN

Arbetsbeskrivning

Brinner du för att hjälpa andra?
Om du har viljan och engagemanget att utvecklas, kan vi erbjuda dig utbildning och karriärmöjligheter inom Kundservice.
Releasy arbetar med outsourcad Kundservice genom samtal, chatt och mejl. Här får du leverera den bästa kundupplevelsen på uppdrag av företag som SL, Dagens Nyheter och Telia.

Snabbfakta
Tillsvidareanställning som inleds med provanställning.
Månadslön enligt kollektivavtal.
Anställningsgrad 75-100%.
Arbetstider dagtid, kvällstid och helger beroende på uppdrag.
Möjlighet att starta omgående i april.


Om jobbet
Som Kundservicemedarbetare får du chansen att dagligen hjälpa kunder med deras tjänster. Du utgår från Releasys kontor i Mjärdevid där vi arbetar i öppna kontorslandskap. Vi arbetar med olika kundtjänster och kan därför matcha dig till ett passande uppdrag.
Kanske är du den lugna och lyhörda lyssnaren? Eller den teknikintresserade problemlösaren? Eller kanske är du tävlingsinriktad och motiveras av utmanande mål? Just nu rekryterar vi till uppdrag mot SL, Dagens Nyheter och Telia.
Grundkrav för tjänsten är att du:
Har fyllt 18 år.
Har god datorvana.
Behärskar professionell svenska i tal och skrift.
Behärskar grundläggande engelska i tal och skrift.


Utvecklingsmöjligheter och förmåner
Du behöver ingen tidigare erfarenhet eller utbildning då vi söker medarbetare som är rätt person för rollen och vill utvecklas. Våra viktigaste verktyg för att säkerställa en hög kundnöjdhet i kundtjänsten är utbildning, tydliga mål och coachning.
Desto fler mål du uppnår, desto fler förmåner får du genom vår Karriärtrappa. Om du är proaktiv finns även möjlighet att arbeta med administrativa uppgifter eller gå vidare i en roll som Teamledare.
Förutom karriärmöjligheter erbjuds du:
Ergonomisk arbetsplats och terminalglasögon.
Friskvårdsbidrag.
Rabatterat pris hos lokala gym.
Massage på arbetstid.
Trivselhöjande aktiviteter på kontoret.
Frukost på måndagar samt fri tillgång till frukt och kaffe.


Ansökan
Är du vår nya medarbetare? Sök rollen idag!
Ansökningar hanteras löpande vilket innebär att rollen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdatum som är 2022-04-01.
Observera att du kommer att genomgå en bakgrundskontroll för att undanröja eventuella frågetecken om din framtida arbetsprestation. Detta görs i brott och belastningsregistret med hjälp av ditt personnummer. Du kommer även att göra ett kortare arbetspsykologiskt test för att göra urvalsprocessen mer träffsäker och rättvis.
Läs mer om oss och gör din ansökan via vår hemsida:
https://karriar.releasy.se/jobs/195234-kundservicemedarbetare-i-uppdrag-mot-sl-eller-dn
Varmt välkommen till teamet på Releasy!

Kontaktpersoner på detta företaget

HR-chef Anneli Nåhdin
0704-447301

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Releasy Customer Management AB Stockholm
  • 6 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 mars 2022
  • Ansök senast: 1 april 2022

Besöksadress

TEKNIKRINGEN 6
LINKÖPING

Postadress

Igeldammsgatan 22A
Stockholm, 11249

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024