Kundservicemedarbetare i världsklass

Kundservicemedarbetare i världsklass

Arbetsbeskrivning

Lyser du upp när du får jobba med kundadministration? Trivs du med att jobba i ett välkänt och framgångsrikt företag? Då kan det vara dig vi söker!
Vi är ett av Sveriges 500 största bolag. En av våra framgångsfaktorer är att vi erbjuder våra kunder marknadens bästa och bredaste produktsortiment inom textilservice med tillhörande service.
Vi driver stolt branschens mest ambitiösa hållbarhetsagenda genom våra högt satta mål för textil, människor och klimat.


Kundservicemedarbetare i världsklass
till vår renrumsanläggning i Nyköping

Vad innebär rollen som kundservicemedarbetare?
Som renrumspartner erbjuder vi våra kunder anpassade lösningar som uppfyller kundernas standarder och behov. Vår internationella närvaro möjliggör ett omfattande kunskapsutbyte och ger våra kunder tillgång till de senaste innovationerna. Vi ger våra kunder en bekymmersfri vardag genom att ta hand om kundernas kontaminerade textilier och tvätta dessa så att de kan användas igen.
Vi söker nu för omgående tillsättning en kundservicemedarbetare. Tjänsten är ett vikariat under 12 månader. Du kommer att få ansvaret för kundserviceadministrationen. Största delen av våra kunder finns i Mälardalen, men vi har kunder i hela Sverige.
I tjänsten ingår bl.a:
Registrera avtal i vårt CRM och kundsystem
Avvikelsehantering
Fakturafrågor
Registervård
Leverans, service och avtalsrelaterade frågor
Kundbesök

Vem är du?
Det krävs att du är strukturerad och kan prioritera din dag. Du har ett eget driv och har en affärsmässighet. Du gillar att se resultat, har en positiv framtoning och gillar att ha mycket på gång samtidigt. Du behöver ha lätt för att ta till dig olika system och information. Du gillar administration och hela du skiner lite extra när du pratar med kunden antingen per telefon eller i ett möte!
I denna rekrytering kommer vi att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vad kan du?
Ett par års erfarenhet från liknande arbetsuppgifter. Meriterande är framgångsrik försäljning från B2B. Vi ser gärna att du har lägst gymnasieutbildning och du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.
Varför ska du välja Elis?
En anställning i ett företag som har ett starkt varumärke och ett företag som vi är stolta över. En dynamisk miljö, trevliga kollegor med höga ambitioner. Du kommer att få all nödvändig utbildning och löpande coachning och det finns goda framtida utvecklingsmöjligheter inom företaget.
Ansökan
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Fredric Larsson, kundservicechef på 0709-64 90 76 eller 0155-20 96 04 eller Platschef Göran Nilsson på 070-224 74 30. Välkommen att registrera din ansökan med ett personligt brev och CV genom länken nedan. Vi tillämpar löpande urval vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag löpt ut - så skicka in din ansökan redan idag!
Sista ansökningsdag är söndagen den 13 november 2022.
Välkommen med din ansökan!
Elis är ledande inom textilservice både i Sverige och Europa. Vi skapar mervärden för kunden genom att ta hand om hanteringen av arbetskläder, bädd- och badlinnen, hygienutrustning och golvvård. För att frigöra tid och pengar för kunden erbjuder vi våra produkter och tjänster i totalekonomiskt fördelaktiga hyrkoncept. Elis är ett börsnoterat franskt bolag. I Sverige är vi 1400 medarbetare och omsätter 2,1 miljarder kronor. Huvudkontoret ligger i Malmö och vi har 22 anläggningar spridda över landet.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Elis Textil Service AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 oktober 2022
  • Ansök senast: 23 december 2022

Postadress

Hantverkaregatan 2C
GAMMELSTAD, 95433

Liknande jobb


Kundtjänst Heltid / Deltid

Kundtjänst Heltid / Deltid

22 december 2024

21 december 2024

21 december 2024