OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Bonnier AB är Nordens största mediekoncern. Vi söker nu en ny kundservicemedarbetare att bli en del av vårt team, för att representera kundservice för tidningen Dagens industri i Norrköping. Vi består idag av cirka 30. härliga medarbetare som säljer prenumerationer på Dagens industri till företagare i syftet att hjälpa dem fatta bättre affärsbeslut. Nu söker vi dig som vill bli en del av vår kundservice.
TJÄNSTEN
I rollen som kundservicemedarbetare arbetar du med att ta emot ärenden från uppsägningsbenägna kunder via telefon. chatt och mejl. Din uppgift är att göra en grundlig behovsanalys, besvara kundens funderingar och utvärdera situationen för att hitta en lösning för kunden, och att stanna kvar som prenumerant. Du ger utomordentligt god service vid kundkontakten, men också i efterföljande administrativt arbete ut mot kund.
KRAVPROFIL
Vi ser gärna att du har minst 6 månaders arbetslivserfarenhet inom försäljning över telefon och god kommunikationsförmåga i såväl tal som skrift (svenska & engelska). Utbildning inom försäljning samt arbete med kundservice, winback eller inbound sales är meriterande, men inget krav. Likaså att vara intresserad av företagande och/eller ekonomi. Du är driven av resultat och gillar att jobba i en fartfylld miljö med effektivitet i fokus.
LÖN
Fast månadslön + provision. Friskvårdsbidrag á 3 000 kr/år.
ARBETSTIDER
Måndag – fredag kl. 08:00 – 17:00 (heltid).
KULTUR
Inom Bonnier står vi för engagemang, öppenhet och positivitet. Det genomsyrar hela vår verksamhet och för oss är det viktigt att du som medarbetare trivs på jobbet och har goda karriär- samt utvecklingsmöjligheter.
Vi ser fram emot din ansökan!