Kundservicemedarbetare inom Energibranschen, start 12 december

Kundservicemedarbetare inom Energibranschen, start 12 december

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba som kundservicemedarbetare? Då är detta rollen för dig! Xzakt Gävle är i en stark tillväxtfas och för kunds räkning söker vi nu fler kundservicemedarbetare till ett uppdrag inom den hyperaktuella energibranschen. Vill du hjälpa människor med att ge bra service kring ett ämne som många har frågor om i dessa tider så är detta en spännande utmaning med stor utvecklingspotential!

Start: 12 december

Anställningsgrad: Heltid, ca. 40 timmar i veckan, kontorstid

Arbetstider: Måndag - Fredag, 08:00 - 17:00

Som kundservicemedarbetare på Xzakt inom detta uppdrag arbetar du för att hjälpa privatkunder över telefon och e-mail med frågor kopplat till energibranschen. Det kan röra t.ex. elförbrukning, avtal, elnät och liknande som vi tillsammans med uppdragsgivaren utbildar dig inom i vår grundutbildning mot att bli kundservicehandläggare.

Som utbildad kundservicehandläggare sedan ansvarar du för att ta ägandeskap för våra kunders ärenden och ser till att lösa alla situationer på bästa sätt, samtidigt som du är effektiv i ditt arbete och gör det med service och kvalité. En bra kontakt med kundservice skapar nöjda kunder!

Våra kunder ska alltid få ett trevligt personligt bemötande. Att leverera Nordens bästa kundservice är ett tydligt mål för oss, vilket gjort oss ledande på marknaden!

För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas. Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang.

För att lyckas i rollen som kundservicemedarbetare ser vi att du,

- Är serviceinriktad och alltid strävar efter att ge det lilla extra till kunden
- Är målinriktad och drivs av att se resultat i ditt arbete
- Har förmåga att hantera flera saker samtidigt och kan behålla lugnet i stressiga situationer
- Har en personlig mognad och god kommunikationsförmåga
- Behärskar svenska och engelska i tal och skrift


Xzakt erbjuder,

Xzakt Kundrelation är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig! Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp. Du startar tjänsten med en introduktion och utbildning i uppdraget. Tjänsten är på heltid med start i mitten av november.

Vi har kollektivavtal. För oss är det också viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning.

Lön, Timlön under 24 år: 112,16 kr. Timlön över 24 år: 129,96

Bonus, utöver ordinarie lön tillkommer bonus utifrån en bonusmodell som baseras på din insats.

Arbetstider, Måndag - Fredag, 08:00 - 17:00. Observera att arbetstiderna är baserade på uppdragets öppettider som kan ändras i framtiden.

Anställningsgrad Heltid, 100%

I övrigt,

- Svenska samt engelska krävs i tjänsten i tal samt skrift.

- Kollektivavtal finns tillsammans med fackföreningen UNIONEN och Almega.

Vi ser fram emot din ansökan! Vi rekryterar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 november 2022
  • Ansök senast: 16 maj 2023

Besöksadress

Hälsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

Hälsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024