Kundservicemedarbetare inom fastighetsadministration till Företag i Solna

Kundservicemedarbetare inom fastighetsadministration till Företag i Solna

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vår kund erbjuder både ekonomisk och teknisk förvaltning till främst för bostadsrättföreningar. På Kundservice arbetar ni med telefon och mail som redskap och hjälper främst medlemmarna, men även styrelsemedlemmarna i dessa föreningar med deras frågor. Det kan vara frågor om avgifter, medlemskap, överlåtelser, felanmälningar kring fastigheten mm.

Du kommer att bli en del av ett ungt team som idag består av fem personer. Dina kollegor kommer ifrån serviceyrken och tycker precis som du att det är fantastiskt kul att kunna hjälpa kunderna med deras frågor. De boende kan komma från flera olika länder och du behöver således kunna hantera både svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift.

Vår kund sitter i ljusa och fina lokaler i Solna norr om Stockholm. Tjänsten är på heltid och arbetstiderna är måndag till fredag mellan 07.30-16.00. Denna tjänst är inledningsvis en bemanningslösning med mycket goda möjligheter till förlängning. Du kommer att bli anställd av 2Complete och arbeta som konsult.


Om företaget
Mer information ges vid personlig kontakt.

Din profil
Du älskar att hjälpa kunder och du älskar service. Detta är en otroligt viktig förutsättning för att kunden ska känna sig omhändertagen för att du ska trivas med ditt arbete. Som person är du givetvis service-inriktad i allt du gör och du gillar att ta tag i och lösa kundernas utmaningar. Du är tålmodig och noggrann och du trivs med administrativa uppgifter såväl som att hjälpa kunder över telefon. Har du arbetat med kundservice eller någon form av administration tidigare är det självklart meriterande, men det är inget krav. Det viktigaste är att du är en person som tar ditt arbete på allvar och förstår att du är en viktig länk mellan kunden och Fastum. Ingen är expert från början, men för dig är det självklart att fråga när du inte vet.

Är det dig vi söker? Ansök idag då intervjuer sker löpande. Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Anna Magnusson.


Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 maj 2022
  • Ansök senast: 24 maj 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024