OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om jobbet
Just nu söker vi medarbetare till vår kundservice med placering i Haparanda och Östersund.
Tjänsterna avser en behovsanställning deltid/extraarbete.
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer att vara att ge god service via telefon, mail och chat.
I kundkontakterna kommer du främst jobba med kunder inom fordonsbranchen bla. kommer du lämna ut anläggningsinformation, hantera bokningar och avbokningar av verkstadstider.
Det ställer höga krav på din känsla för service och förmåga att på ett bra sätt lösa de uppgifter du ställs inför.
Du arbetar i ett team och tillsammans utgör ni kundservicen för flera uppdragsgivare.
Arbetstiden är schemalagd till främst vardagar måndag-fredag mellan 7-17, med möjlighet till att jobba extra kväll och helg.
Startdatum: Under augusti/september
Om dig:
Vi ser att du som söker:
Är ansvarsfull, positiv och flexibel. Du vill vara med och bidra till dina kollegors trivsel genom att sprida en god stämning på arbetsplatsen. Du är duktig på att kommunicera, både muntligt och skriftligt, samt tycker om kundkontakt.
Ditt främsta arbetsverktyg är datorn vilket kräver att du är en van datoranvändare samt har lätt för att lära dig nya system. Stor vikt kommer att läggas på din vilja att lära dig och dina personliga egenskaper.
Generella krav:
- Har fyllt 18 år
- Har en godkänd gymnasieutbildning
- Kan tala svenska och engelska flytande
- Har en god kommunikativ förmåga i både tal och skrift
Meriterande:
- Erfarenhet från serviceyrken
- Goda kunskaper i finska, både tal och skrift
Vad erbjuder H1?
Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion.
För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Vi erbjuder vidareutbildningar, karriärmöjligheter, flertalet trevliga aktiviteter inom företaget, friskvårdaktiviteter, friskvårdsbidrag etc.
Som ny hos oss!
Som nyanställd hos oss får du en introduktion i allt du behöver veta och kunna för att utföra ditt arbete. Vi kommer exempelvis berätta mer om vilka vi är, våra tjänster, system, kunder och hur vi hanterar samtal.
Utbildningen är ca. 2-3 veckor men anpassas utifrån tidigare erfarenhet. Vi blandar teorigenomgång och självstudier med praktik, allt för att stärka din kunskap. Som ny telefonist kommer du få sitta med en mentor som hjälper dig tills du känner dig trygg att börja hantera samtal själv. Självklart finns det även då kollegor på plats som kan stötta dig vid behov.
Låter det här som något som skulle passa dig?
Skicka in din ansökan idag, rekrytering sker löpande.