OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group (https://respondagroup.se/) och läs mer om oss.
Vårt erbjudande
Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag.
Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vår fokus på en kundupplevelse i världsklass!
Om tjänsten
I tjänsten som kundservicemedarbetare med inriktning reseförsäljning kommer du utgå från vårt fina kontor på Frösön och arbeta i ett team med en dedikerad Team Manager. Arbetstiderna är schemalagda vardagar mellan 08:00-17:00. Din anställning inleds med en introduktion där du får lära känna dina kollegor och få all den kunskap som krävs för att du sedan kan arbeta självständigt i rollen.
Startdatum för tjänsten är den 1 mars 2024 och det är en heltidsanställning.
Dina arbetsuppgifter
Dina arbetsuppgifter kommer bestå av att sälja privatresor, affärsresor, avbokningsskydd samt grupp-och konferensresor. Du kommer sälja båda färdiga paket och sätta ihop individuella lösningar enligt kundens önskemål.
Att hjälpa kunden att hitta en passande resa, oavsett om det är en privatresa eller en affärsresa - är din uppgift som resesäljare. Våra resesäljare behöver förstå kunden och göra det lilla extra för att kunden ska få en god upplevelse av oss.
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av:
- Bokningsförfrågningar över telefon & mail
- Support kring bokningar & resor
- Support kring problem som uppstår under resa
- Agentsupport till resebolag
- Hantering av företagskunder och gruppresor
- Reklamationer och återbetalningar
- Hantering av betalning & fakturafrågor
Din profil
Som person har du gärna ett intresse av resor eftersom det kommer motivera dig i denn tjänst. Du är serviceinriktad och vill förstå kundernas önskemål och behov för att finna den bästa lösningen till varje individ. Eftersom du till viss del kommer arbeta med administrativa arbetsuppgifter så ser vi även att du är noggrann och tydlig.
Krav för tjänsten är:
-
Gymnasieutbildning
- Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska
- Har en god datorvana
- Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet inom kundservice.
Anställningsform och kontakt
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om Responda Group
Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.