OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena ekonomi, försäljning/marknadsföring, administration, HR och IT. För kunds räkning söker vi omedelbart en kundservicemedarbetare till ett framgångsrikt internationellt företag inom konsumentvarubranschen. Företaget är amerikanskt och har verksamhet över hela världen. Du kommer att ingå i ett team som arbetar med kända varumärken gentemot svenska kunder. Som kundservicemedarbetare har du många utåtriktade kontakter. I dina arbetsuppgifter ingår att ta emot och administrera kundernas order. Kontakt med transportörer, hantering av avvikelser samt avstämningar gentemot fakturor ingår också i ditt arbete. Vi erbjuder ett fartfyllt arbete i en internationell miljö. Vi söker dig som har viss erfarenhet av liknande arbetsuppgifter (kundtjänst, ordermottagning eller liknande) samt har telefonvana. Som person är du noggrann, stresstålig och social. Du har förmåga att sätta dig in i nya arbetsuppgifter och datorsystem. Engelska behärskar du utan problem. Du har goda kunskaper i MS Officepaketet. Om du har arbetat med SAP eller ett annat integrerat affärssystem är det en fördel. Företaget sitter i moderna lokaler med öppet kontorslandskap. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter. Skicka din ansökan snarast, urvalsarbetet sker kontinuerligt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37