OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Varför jobba hos oss?
För att du som Customer Service medarbetare brinner för att leverera förstklassig service varje dag.
Vi på JYSK är stolta över att sätta våra kunder i främsta rummet. Som ytterligare ett steg i att sätta kunden främst har vi etablerat ett nytt kundservicecenter i Nässjö som en viktig del i att säkerställa förstklassig service och nöjda kunder.
Som medarbetare i Kundservicecenter kommer du ha ett nära samarbete med våra butiker och övriga funktioner i verksamheten såsom retail, logistikavdelningen, transportansvarig, kundtjänstansvarig och vår online support. Du kommer att ha få vara med i en ny funktion inom företaget och vara en JYSK ambassadör genom att du bidrar till att ge bästa service och sätta kunden främst.
Vad kan du förvänta dig?
Säkerställa bästa möjliga kommunikation gentemot kunder via mejl, telefon och sociala medier under butikernas öppettider vardagar samt kvällar och helger.
Hantera order, leveranser, returer och reklamationer med tydligt fokus på kundnöjdhet.
Hantera kundernas förfrågningar gällande vårt sortiment.
Agera support for våra butiker och bidra till ett optimalt samarbete mellan centrallager, butiker och kunder.
Ett högt tempo.
Hur kan du göra skillnad, varje dag?
Alltid leverera högsta kvalitet i alla led med kunden i fokus.
Vara en stark kommunikatör i tal och skrift både i svenska och engelska, kombinerat med att vara serviceminded, positiv och proaktiv i det dagliga arbetet.
Ha en systematisk och strukturerad approach för att få arbetet gjort.
Du brinner för service och har god datavana.
Du har erfarenhet av butiksarbete i JYSK eller annan retailkedja, erfarenhet av callcenter, sociala medier eller dylikt.
Nyfiken?
JYSK är ett stabilt internationellt retail-företag som satsar på utveckling och utbildning. Har du rätt inställning, vilja och kompetens kan JYSK erbjuda dig en spännande arbetsvardag. Vill du bidra till att förbättra våra kunders upplevelse samt bidra till en smidig shoppingupplevelse i JYSK? Vi ser med spänning fram emot din ansökan med CV senast den 31 juli 2016. Urval kommer att ske löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karolin Andersson
Therese Schilhaneck
Jenni Edvardsson
Anders Wendegård
Marina Jusic
Ida Algemyr
Maria Törnkvist
Stefan Svensson
Lena Johansson
Magne Karlsen