OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en driven och engagerad person som brinner för att ge service utöver det vanliga? Då kan detta vara ett jobb för dig!
Cronwik söker på uppdrag ytterligare enperson till kundservice/återförsäljarsupportteamet.
Teamet är idag på tre personer i olika åldrar och befinner sig i en spännande utvecklingsfas där du kan vara med och påverka framtida arbetssätt. Som person är du inte bara driven utan också lösningsorienterad.
Din huvudsakliga uppgift är att erbjuda service i hög klass gentemot våra återförsäljare. Kunden är alltid i fokus och du besvarar frågor via telefon och mejl. Vi arbetar i systemen SAP och Zendesk.
Det dagliga arbetet handlar om att:
- Besvara inkommande mejl och samtal
- Registrera dagliga order som vi får in av våra återförsäljare i programmet SAP
- Hantera returer
- Krediteringar
- Leveranser
Frågorna från våra återförsäljare kan variera från produktinformation, krediteringar till reklamationer. Detta innebär att du behöver skaffa dig kunskap om våra produkter och dess tekniska specifikationer och kunna hantera olika reservdelsförfrågningar.
Vem är du?
Du beskriver dig själv som
- du har arbetat med kundservice några år
- driven,
- noggrann
- har ett proaktivt tankesätt.
- är en teamspelare
- Gillar att ta eget ansvar och initiativ för att lösa problem.
- Service är något som ligger dig varmt om hjärtat
- Du ser alltid till kundens fördel.
- hanterar svenska och engelska muntligt och skriftligen
- Du har erfarenhet från kontorsprodukter
- Du har tidigare arbetat i systemet SAP
Vidare ser vi gärna att du är nyfiken och optimistisk samt drivs utav utmaningar och visar att du vill utvecklas. Du kommer att ha krav att leverera enligt uppsatta mål och ha uppföljning med individuella möten för att utvecklas vidare.
Hybridmodell med möjlighet till att arbeta hemifrån 2 dagar per vecka
Ansök redan idag!!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Karlsson
Gustaf Cronquist
0771-19 19 19
Caroline Wessberg
0771-191919