Kundservicemedarbetare, Köpenhamn

Kundservicemedarbetare, Köpenhamn

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Randstad söker en kundsupporter för vår kunds räkning i Köpenhamn. Som kundsupporter kommer du att ansvara för både kundtjänst och administrativa uppgifter. Du kommer att ingå i ett nordiskt team bestående av danska, svenska, finska och norska kollegor där service och kvalitet står högt på agendan. Du kommer att ha din vardag på kontoret, där du kommer att ingå i ett motiverat team på 13 kollegor, som du kommer sparra med i samband med dina arbetsuppgifter.

Ansvarsområden
Dina primära arbetsuppgifter:
Lägga in kundorders från säljteamet i företagssystemet
Svara på inkommande samtal
Löpande hantera och svara på inkommande mejl
Ta hand om administrativa uppgifter
Ge en professionell service


Arbetstider
Vi erbjuder:
En spännande arbetsplats i utveckling
Att bli en del av ett socialt team som uppskattar en informell och avslappnad atmosfär
Heltidstjänst om 37 timmar per vecka
Arbetstiderna är måndag-torsdag 08.00-16.00 och fredag ​​08.00-15.30


Tillträde så snart som möjligt och senast 1 januari.
Tjänsten är initialt ett vikariat på 3 månader på heltid med möjlighet till förlängning.

Kvalifikationer
Din profil:
Du är lösningsorienterad och serviceminded
Du är tålmodig och kan hålla fokus
Du är kvalitetsmedveten och har ett analytiskt tänk
Du är en stabil och mötessäker medarbetare som tar ansvar för sitt arbete
Du är redo för förändring och anpassar dig snabbt till nya omgivningar

Yrkeskvalifikationer:
Du är flytande i svenska, engelska och ett annat nordiskt språk
Du har erfarenhet av kundservice och administrativt arbete
Det är meriterande om du har erfarenhet av SAP


Ansökan
Om tjänsten är av intresse för dig, vänligen ansök via www.randstad.dk, du omdirigeras till rätt sida när du klickar på ansök i denna annons. Intervjuer kommer att hållas löpande och du rekommenderas därför att ansöka så snart som möjligt.

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta personalassistent Juliane Frandsen på mail juliane.frandsen@randstad.dk - alla förfrågningar behandlas konfidentiellt.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 december 2021
  • Ansök senast: 31 december 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


26 november 2024

Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024