OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Apoteas kundservice söker nya duktiga medarbetare!
Vi erbjuder en spännande och rolig arbetsplats där du får använda alla dina kunskaper. I arbetet kommer du att vara i kontakt med våra kunder via telefon, chatt och mejl. I tjänsten ingår i första hand att hjälpa våra kunder med deras inkommande ärenden men också att hantera order-, frakt- och fakturafrågor. Rollen kommer även innebära hantering av returer och reklamationer.
Tjänsten är förlagd på kvällstid måndag till fredag med placering vid vårt logistikcenter i Morgongåva.
Du blir en del av ett företag i stark expansion - ett ungt gäng som är ledande på den svenska apoteksmarknaden online.
Vi söker dig som är positiv, ansvarstagande, beslutsam och lösningsfokuserad och som är engagerad och tar egna initiativ. Vi tror och hoppas att du vill vara med och fortsätta utveckla Apotea och att du tar stolthet i att prestera ditt bästa.
Vi söker dig som uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska. Förkunskaper inom e-handel och kundservice är meriterande. Det är viktigt att du har god datorvana.
Placeringsort: Morgongåva
Vi är…
Apotea.se är Sveriges största nätapotek. Vi har det största sortimentet, över 21 000 receptfria varor och nästan 15 000 receptbelagda läkemedel för människor och djur, och är Sveriges mest hållbara e-handel enligt Sustainable Brand Index 2020. Med snabba leveranser och rådgivning via mail, chatt och telefon underlättar vi vardagen för våra kunder. Sedan starten 2011 har försäljningen ökat från ca 12 Mkr till 4 miljarder 2020. Apotea.se har över 1 000 anställda i Morgongåva och Stockholm. För mer information se apotea.se
Vill du bli en av oss?
Ansök med CV och personligt brev. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. Tillträde enligt överenskommelse.