OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår kund är en ledande nordisk aktör inom kundservice med stark kundbas och söker nu Kundservicemedarbetare med stationeringsort Linköping.
Anställningen är hos kund och de söker både personal för tillsvidareanställning men även dig som vill arbeta extra.
Vår kund söker nya kollegor till deras fina och moderna kontor mellan Universitetsområdet och centrala Linköping. Deras avdelningar har olika inriktningar inom kundservice. Beroende på ditt intresse så försöker vi matcha dig till rätt avdelning så att vi på så sätt skapar ett fint samarbete mellan varandra.
Arbetstiderna är varierande beroende på vilka uppdrag man arbetar inom. Här kan du erbjudas både arbete dagtid måndag-fredag men även kvällar och helger. Du kommer tillhöra ett team med kollegor som arbetar med likadana arbetsuppgifter som dig. Varje team består av en engagerad Team Manager.
För samtliga roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Du kommer även få en introduktion in i företaget så du på bästa sätt välkomnas, får rätt förutsättningar och kan skapa dig en karriär inom bolaget.
Arbetsuppgifter
Här kommer du utföra olika kundserviceuppdrag t.ex. ta emot felanmälan, bokningar eller att besvara kunds chatt samt mejl.
- Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar
- Mail och chattkontakt på vissa avdelningar
- Administrativt arbete
Du kommer vara "ansiktet utåt" för deras kunder vilket ger dig en fantastisk möjlighet att få prata med personer med olika bakgrund och från olika delar i världen.
Din profil
För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra på ett föredömligt sätt, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en härlig energi på arbetsplatsen.
Krav för tjänsten är:
- Gymnasieutbildning
- Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska
- Har en god datorvana
Kvalifikationer
- Goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
- Rätt utbildning för tjänsten eller likartad arbetslivserfarenhet
- God datorvana
Meriterande
- Erfarenhet från serviceyrken
- Goda kunskaper i språk, både tal och skrift är meriterande
Här erbjuds du en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns goda utvecklingsmöjligheter inom bolaget. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel som ständiga förbättringsområden. Som nyanställd hos får du en introduktion i allt du behöver veta och kunna för att utföra ditt arbete. Kontinuerliga utbildningar inom bolaget, allt för att stärka dina kunskaper
Villkor
Tillsvidareanställning, månadslön med schemalagd arbetstid. Vi söker även personer som är intresserade av timanställningar. Kollektivavtal finns.
Är du intresserad?
Då är du välkommen med din ansökan så snart som möjligt och glöm inte att ge information om du är intresserad av heltid, deltid eller timanställning om du känner detta vore ett lämpligt extraarbete för dig!
AxÖ Consulting AB har lång och gedigen erfarenhet från rekryterings- och konsultbranschen och har arbetat med såväl privat marknad som inom offentlig sektor. För mer information och ansökan besök www.axoconsulting.se. Vi tar tyvärr inte emot ansökningar via brev eller e-post.
Varmt välkommen med din ansökan.