OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Victoria Park och Hembla är två av Sveriges största privata hyresvärdar. Tillsammans har vi ca 38 000 lägenheter från Uppsala i norr till Trelleborg i söder, med fokus på att långsiktigt äga, förvalta och rusta upp bostäder i miljonprogramsområden. Framförallt investerar vi i relationer med boende och samverkar med viktiga samhällsaktörer - för tillsammans gör vi skillnad. På riktigt. För oss handlar det inte bara om hus, utan minst lika mycket om människor, samhälle och miljö. I januari 2022 förenas Hembla och Victoria Park under ett gemensamt varumärke, Victoriahem.
Som medarbetare i vår kundservice kommer du att vara en nyckelperson i kommunikationen med våra hyresgäster i allt från att hantera felanmälningar och inkommande ärenden till att svara på frågor från våra hyresgäster.
Huvudsakliga arbetsuppgifter
- Ta emot, boka in och följa upp ärenden via telefon och mail
- Hantera alla typer av kundrelaterade ärenden i den dagliga verksamheten
- Verka för att hyresgäster använder och utnyttjar möjligheter och erbjudanden på Mina Sidor
Vårt kundserviceteam servar hela vår geografiskt spridda förvaltningsorganisation där du som kundservicemedarbetare kommer att ha daglig kontakt med såväl hyresgäster som dina kollegor spridda över hela organisationen. Arbetet innebär att lyssna på, och skapa mervärden för våra hyresgäster och se till att förväntningar infrias och gärna överträffas på ett kundorienterat och affärsmässigt sätt. Som kundservicearbetare ser du det som en självklarhet att vara en god ambassadör för företaget och att ge ett gott intryck till såväl hyresgäster, kollegor och övriga externa aktörer.
Din bakgrund
- Lägst 3-årigt gymnasium
- Erfarenhet från kundservice
- Goda kunskaper i Officepaketet
- Kunskaper i IT-baserade affärssystem
- Kommunicerar obehindrat i svenska och engelska, såväl i tal som skrift
Vi ser det som meriterande om du som söker även har
- Erfarenhet från förvaltning/bostadsbolag
- Relevant utbildning inom kundservice
- Kunskaper i Vitec
För att trivas i rollen som kundservicemedarbetare hos oss på Victoria Park och Hembla så behöver du vara en strukturerad lagspelare. Du tar ansvar för de uppgifter och ärenden som du blir tilldelad och brinner för att ge den absolut bästa servicen till våra hyresgäster.
Övrig information
- Startdatum: Omgående
- Omfattning: Heltid
- Placering: Malmö
- Vi tillämpar löpande urval så annonsen kan komma att stängas ner om vi gått över till intervjufasen
- Bakgrundskontroll på slutkandidat är en del av rekryteringsprocessen
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?