Kundservicemedarbetare med administrativt fokus på Medtech i Stockholm

Arbetsbeskrivning

Om bolaget:

Arthrex har förbättrat kirurgisk teknik och metoder inom ortopedi ochtraumatologisedan 1981. Vistår för innovation och kvalitet inom artroskopi, endoskopi, idrottsmedicin och ortopedi. Arthrex är ett oberoende, privatägt företag med huvudkontor i Naples, FL, USA, med för närvarande över 4 000 anställda i 20 dotterbolag över hela världen.

Arbetsuppgifter:

Arthrexsöker nuen ny medarbetare för ett vikariat initialt på 18 månadertill en av de viktigaste funktionerna internt, kundsupport. Du kommer att tillhöra ett team på 4 personer som idag stöttar kunder i ett antal olika frågor.
Du jobbar mot sjukhus och andra vårdinstanser, ditt arbete är otroligt viktigt och du har möjlighet att påverka.
Är du en prestigelös, service och administrativ expert är detta rätt jobb för dig.

Arbetsuppgifter som du kommer att sitta med:

- Orderhantering
- Kundsupport via telefon ochmail
- Säljstöd via telefon ochmail

- Fakturering
- Hantering av kundreturer/låneutrustning till kund
- Hantering av reparationer & reklamationer
- Vissa inköptill kontoret

Vem är du?

Vi tror att du är en person som brinner för mötet med människor och för service till andra. Du kommer att ha daglig kontakt med kunder övermailoch telefon så din känsla för att göra det lilla extra är mycket viktigt. Du är kommunikativ och mån om samarbete.Vidare tror vi att du är lösningsoritenterad och ser positivt på de utmaningar du stöter på, du sätter dig inte och inväntar en lösning utan försöker arbeta framåt.

Att ha erfarenhet från servicesamttelefonvanaser vi som självklart, däremot behöver det inte vara en liknanderoll som denna. Administrativt arbete ochhantering av ordar är meriterande för denna tjänst.Givetvis även erfarenhet från Medtech.
Då du kommunicerar mycket med kontoreti Tyskland är det viktigt att du känner dig trygg med engelska.

Erbjudande:

Arthrex erbjuder ett härligt team medhögt engagemang och samarbete. Fina lokaler i Hammarby sjöstad och inte minst en arbetsplats som gör något viktigt för samhället.
Tjänsten är på heltid,8-17,och med start efter sommaren. Du kommer initialt att få möjlighet attbli anställd av oss på Hero, vi är kollektivanslutnaoch erbjuder fina förmåner med fokus på välmående och hållbarhet till alla våra anställda.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 1 augusti 2019

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Innesäljare

27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024