OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu åt Liber AB:s räkning en kundservicemedarbetare med digitalt intresse för ett konsultuppdrag från 7 juni till slutet av september. Det finns eventuell möjlighet till förlängning av uppdraget.
Din huvudsakliga arbetsuppgift kommer vara att hantera inkommande samtal, mail och chat gällande olika kundärenden på deras digitala lärarplattform. Du kommer att tillhöra ett härligt kundserviceteam på ca 7 personer.
Vi söker dig som:
- Har en teknisk/digital förståelse och intresse
- Trivs i en kundnära roll
- Är effektiv i ditt arbetssätt
- Är lugn och pedagogisk
- Har en god dator-och systemvana
- Har gymnasial examen eller högre
Det är meriterande om du arbetat i en liknande roll tidigare.
Liber AB erbjuder dig en stimulerande, inspirerande och familjär arbetsmiljö. Bolaget har cirka 100 medarbetare och kontoret är beläget i Solna. Mer information förmedlas under intervjun.
Tjänsten avser 37,5 h/vecka under kontorstider. Du blir anställd som konsult hos Barona och vi tillämpar kollektivavtal via Kompetensföretagen och Unionen.
Intervjuer hålls löpande och tjänsten komma att tillsättas innan sista ansökningsdag, så skicka in din ansökan redan nu!
Vid frågor om tjänsten kontakta sara.fogelberg@barona.se
Varmt välkommen med din ansökan!