Kundservicemedarbetare med erfarenhet inom finans till Tessin!

Kundservicemedarbetare med erfarenhet inom finans till Tessin!

Arbetsbeskrivning

Tessin, nordens största plattform för digital fastighetsfinansiering söker nu efter en kundtjänststjärna med start omgående!

Hit välkomnas du till ett erfaret och kunnigt bolag på 40 personer som alla drivs av entreprenörsanda, engagemang och kundfokus. Vi vill vända upp och ner på finans- och fastighetsbranschen och hoppas på att du vill vara en del av resan! För att trivas i denna roll ser vi att du, likt oss, triggas av tanken på en startupmiljö där du får vara med och bygga en servicekultur i världsklass!

Om rollen
I rollen som kundservicemedarbetare kommer du primärt att vara bolagets första kontaktyta mot investerare. Du jobbar även kontinuerligt med att förbättra, standardisera och automatisera kundserviceresan och de digitala processerna. För att lyckas i rollen bör du därför vara en nyfiken, uppmärksam och snabbfotad person som tar egna initiativ och arbetar för hög leverans som bidrar till teamets gemensamma mål.

Primära arbetsuppgifter

- Löpande telefon, chatt- och mejlkontakt med befintliga samt potentiella medlemmar på plattformen.
- Administrera medlemmarnas investeringar.
- Genomföra kundkännedomsarbete på nya och befintliga investerare.
- Onboarding av nya medlemmar.
- Processutveckla kundhanteringen och kundserviceresan.


Passande profil

- Du har erfarenhet av att jobba med service. Allra helst i en kundtjänstroll där du hanterat kunder via mejl och telefon.
- Bakgrund inom finans, ekonomi, kreditmarknad eller liknande. Antingen från studier eller arbete.
- Uppskattar ett högt arbetstempo.
- Har ett genuint intresse av att bygga kundrelationer.
- Du har mycket god förmåga i att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska.


Starkt meriterande
Har finska språket som modersmål och talar/skriver helt obehindrat.

Praktisk information
Omfattning: Heltid.
Start: Omgående.
Arbetstider: 8.00-17.00.
Plats: Stockholm, centralt

Frågor gällande rollen är välkomna till ansvarig rekryterare Tom på 0762 135 006 eller tom@thewofi.se. Vi kommer att selektera ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas omgående. Därför rekommenderar vi att du visar ditt intresse för rollen redan idag och vi ser fram emot att lära känna just dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Julia Olsson

Emil Dreca
+46738795858
Julia Olsson
0707597666
Sofia Balazsi

Julia Ronge
0707597666

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Ivy Talents
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 10 december 2020
  • Ansök senast: 28 maj 2021

Besöksadress

SANKT ERIKSGATAN 117 , Stockholm
None

Postadress

SANKT ERIKSGATAN 117
Stockholm, 11343

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024